printlogo


کد خبر: 224100تاریخ: 1399/11/15 00:00
مرفاوی: اتاق فکر علیه ما است!

صمد مرفاوی یکی از مربیان آرام و بی‌حاشیه فوتبال ایران است که از ابتدای فصل همکاری مناسبی با سرمربی استقلال داشته و توانسته در امور فنی به محمود فکری کمک کند. 
مرفاوی که از برخی جریان‌سازی‌ها علیه استقلال به ستوه آمده، حرف‌های فکری در برنامه فوتبال برتر را که گفته بود اتاق فکری علیه استقلال جریان‌سازی می‌کند را تأیید می‌کند. 
مرفاوی دراین باره می‌گوید: «بله، یک اتاق فکر تشکیل شده و علیه استقلال جریان‌سازی می‌کند. 
حاشیه‌ساز‌ها باید دست از سراستقلال بردارند چون ما داریم کار خودمان را انجام می‌دهیم و بی‌حاشیه هستیم. 
متأسفانه برخی جریان‌ها برای استقلال نقشه دارند و به هربهانه‌ای ما را می‌زنند. 
شما دیدید وقتی خواستیم یک بازی به سید حسین حسینی بدهیم چه اتفاقاتی رخ داد و چه بلایی سرما آوردند. 
گفتند مظاهری به خاطر اعتراض فنی نیمکت‌نشین شده که اصلاً این خبر صحت ندارد و نمی‌دانیم چرا این مسائل علیه استقلال سازماندهی می‌شود. مظاهری و هیچ بازیکنی به ما اعتراض فنی نکرده‌ است و فضای داخلی استقلال آنطوری نیست که برخی ادعا می‌کنند.» 
مرفاوی با ناراحتی درباره حاشیه‌ساز‌ها به حرف‌هایش ادامه داد: «برای آنهایی که علیه استقلال جریان می‌سازند واقعاً متأسفم. امیدوارم از کرده خود پشیمان شوند و اجازه دهند استقلال راهش را ادامه دهد. ما تیمی در حال حرکت هستیم که درصدر جدول قرار داریم. 
تیمی هستیم که نتایج خوبی گرفته‌ایم و در صدرجدول قرار داریم. 
آیا می‌شود به راحتی از این کادر ایراد گرفت؟ آیا ما نتایجی گرفتیم که مستحق انتقاد باشیم.» 
مرفاوی درباره شکل بازی استقلال نیز این توضیحات را ارائه کرد: «فوتبال است و هر مربی تفکراتی دارد. ما براساس آماری که وجود دارد خوب نتیجه گرفتیم. 
ما تیم صدرنشین هستیم با تعداد گل‌های زده مناسب. در خط دفاع هم شرایط ما خوب بوده و بسیار امیدوار کننده است. اگر بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم، قهرمان لیگ بیستم خواهیم شد.»

Page Generated in 0.0053 sec