printlogo


کد خبر: 224097تاریخ: 1399/11/15 00:00
اردوگاه آبی

مرادمند دوباره غایب
محمدحسین مرادمند، مدافع باتجربه آبی‌ها قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست تیمش را در این سفر همراهی کند.
 از این رو کادر پزشکی تلاش‌های زیادی را انجام داده تا مرادمند بتواند با رسیدن به بهبودی کامل دوباره به ترکیب تیمش برگردد اما آسیب‌دیدگی پای این بازیکن هنوز به طور کامل برطرف نشده است. مرادمند طی دو روز گذشته در تمرین استقلال به صورت اختصاصی کار کرد و جایی در تمرینات گروهی نداشت.
 از این رو مشخص است که مصدومیتش هنوز کاملاً رفع نشده و بی‌تردید کادرفنی نیز نمی‌خواهد درباره این بازیکن ریسک کند و با بازی دادنش باعث مصدومیت دوباره او شود. 
در چنین شرایطی احتمالاً مرادمند در مصاف با نساجی مازندران نیز غایب خواهد بود تا فرصت مثل بازی گذشته به سایر مدافعان برای بازی کردن برسد.
 
 
شیخ به نساجی نمی‌رسد
شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال که قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان دچار مصدومیت شده بود، مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد. 
دیاباته طی روزهای گذشته تمرینات فیزیوتراپی خود را در کلینیک انجام داد و در تمرین استقلال نیز غایب بود. 
او فعلاً با شرایطی که دارد، نمی‌تواند در تمرینات گروهی استقلال را همراهی کند و با روندی که طی می‌کند و فاصله کم تا دیدار با نساجی مازندران احتمالاً در این مسابقه نیز غایب خواهد بود. 
دیاباته برخلاف فصل گذشته که توانست با درخشش در ترکیب استقلال عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد، امسال دچار بدشانسی‌های زیاد و مصدومیت‌های متوالی شده و حالا باید دید چه زمانی شرایط بازگشت به میادین را به دست خواهد آورد. 
بعید است با این شرایط دیاباته بتواند مثل فصل پیش موفقیت کسب کند و آقای گل شود.
 شیخ در فصل جاری به صورت متوالی مصدوم شده و این مصدومیت او را از شرایط آرمانی دور کرده است.

Page Generated in 0.0055 sec