printlogo


کد خبر: 224078تاریخ: 1399/11/15 00:00
خبر

 پاسخ تلخ علیپور:
من به پرسپولیس برنمی گردم
بعد از پنج فصل حضور در پرسپولیس، علی علیپور وارد چالش جدیدی شد و با حضور در فوتبال اروپا و تیم ماریتیمو پرتغال تجربه جدیدی را دنبال می‌کند. با این حال نیمکت‌نشینی در ابتدای کار و دوری چندماهه از شادی گل این روزها شایعات جدیدی را درباره او شکل داده است؛ موضوعی که خودش آن را تکذیب می‌کند: «طبیعتاً تا بخواهم در کشوری که یک فوتبال حرفه‌ای دارد جا بیفتم نیاز به زمان بیشتری دارم. 
من هم تازه آمدم و کار طبیعتاً سخت است. طبیعی هم هست که کار من با نیمکت‌نشینی آغاز شود چون من دیر به تیم اضافه شدم و تا بتوانم خانواده‌ام را کنار خودم بیاورم زمان لازم بود. در نهایت به لطف کسانی که اینجا بودند و رفتار باشگاه، شرایط خوب است و من راضی‌ام. اینجا همه چیز حرفه‌ای و بر پایه نظم است. چند وقت پیش هم یک مصدومیت جزئی داشتم که یک مقدار کارم را سخت کرد، البته با آن کنار آمدم و در ادامه توانستم کم‌کم به ترکیب اضافه شوم. کم‌کم فرصت بازی پیدا کردم، امیدوارم اولین گلم را هرچه زودتر بزنم.»
 
 
عجیب اما واقعی
براندائو به ریو‌آوه پرتغال پیوست
جونیور براندائو، مهاجم برزیلی که در زمان حضور گابریل کالدرون به تیم پرسپولیس پیوست و عملکرد خوبی نیز در این تیم نداشت به عضویت تیم ریوآوه پرتغال درآمد. به این ترتیب او از فصل جاری در لیگ پرتغال و تیم سابق مهدی طارمی به میدان خواهد رفت. این تیم پرتغالی قصد داشت شهاب زاهدی را به خدمت بگیرد که این انتقال منتفی شد تا جونیور به این تیم بپیوندد. این بازیکن به‌صورت قرضی تا پایان فصل ریوآوه را همراهی خواهد کرد که این فصل با مشکل گلزنی روبه‌رو بوده است.
 براندائو ۲۶ساله در تیم‌های اتلتیکو گویاننس، پرسپولیس، گویاس، ایپورا و پریماورا-MT بازی کرده است. قطعاً عملکرد او برای هواداران پرسپولیس جالب خواهد و بعید نیست وضعیت او را در تیم جدیدش پیگیری کنند.

Page Generated in 0.0043 sec