printlogo


کد خبر: 224068تاریخ: 1399/11/15 00:00
خبر

 بازیکنان الدحیل تست کرونا می‌دهند
کریمی آماده تقابل با الاهلی مصر
اعضای تیم فوتبال الدحیل چهارشنبه برای حضور در اولین بازی خود در مسابقات جام باشگاه‌های جهان مقابل الاهلی مصر تست کرونا می‌دهند. الدحیل در این فصل علی کریمی را در ترکیب خود دارد و یکی از رقبای استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیای سال 2021 است. تیم قطری برای شرکت در این مسابقات دوشنبه شب در هتل اقامتگاهش مستقر شد. دیدار الدحیل با الاهلی مصر پنجشنبه در ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه برگزار می‌شود و علی کریمی هم می‌تواند در این رقابت حاضر شود.
 
 
افشاگری سامان، بعد از چند سال
کمک مالی قدوس به اوسترسوند
سامان قدوس در دو سال گذشته تجربیات عجیبی را پشت سر گذاشت. او که یکی از بازیکنان تیم اوسترسوند سوئد بود، فصل گذشته تصمیم به جدایی از این تیم و انتقال به تیم هوئسکای اسپانیا گرفت. قدوس و باشگاه اوسترسوند باوجود توافق با تیم اسپانیایی، در نهایت زیر تعهد خود زدند و بازیکن ایرانی راهی تیم امی‌ین فرانسه شد. قدوس با رأی فیفا و به دلیل نقض قراردادش با هوئسکا، چهار ماه محروم شد. این بازیکن همراه با اوسترسوند بعد از آن اتفاق چهار میلیون یورو جریمه شد که این جریمه در دادگاه عالی ورزش رد شد.
اوسترسوند هم دچار مشکلات مالی شدیدی بود و «کیندبرگ» رئیس وقت باشگاه به دلیل تخلفات مالی در سوئد به سه سال زندان محکوم شد. قدوس در گفت‌وگوی اخیر خود با پادکست «Lundh» تأکید کرد که ارتباط بسیار خوبی با کیندبرگ دارد و از او بابت کارهایی که برایش انجام داده، سپاسگزار است. قدوس گفت: «همان احساس گذشته را نسبت به اوسترسوند دارم. من بیش از باشگاه امی‌ین، به اوسترسوند بدهکارم چون کارم از آنجا شروع شد و همه چیز برایم خوب بود. خودم را مدیون آنها می‌دانم.»
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در بخشی از این گفت‌وگوی خود با اشاره به مشکلات مالی اوسترسوند، افشا کرد که به این باشگاه کمک کرده است: «اگر به خاطر بیاورم من به همراه حسام (عایش)، سوتوریوس و بروا نوری به باشگاه کمک کردیم و مقداری پول دادیم.» به گفته خبرنگار این گفت‌وگو، «گراهام پاتر» سرمربی سابق اوسترسوند که در حال حاضر در تیم برایتون انگلیس است هم به باشگاه سوئدی کمک مالی کرده. پاتر در حال حاضر سرمربی علیرضا جهانبخش است.
 
 
رضایت رئیس کمیته فوتسال از شرایط تیم ملی
با مصدومیت و کرونا اردوی خوبی برگزار شد
آخرین اردوی تیم ملی فوتسال در سال 99 برگزار شد و این تیم دوران آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشت. داور پرهیزکار، رئیس کمیته فوتسال از این اردو رضایت کامل دارد: «با وجود اینکه جام ملت‌های فوتسال آسیا و انتخابی جام جهانی لغو شد اما ترجیح کادرفنی استفاده از روزهای فیفا در بهمن‌ماه بود تا اهداف تمرینی تیم ملی برای بازیکنان دوره شود. ضمن اینکه بازیکنان جوان در اردو محک بخورند. البته این اردو با شرایط خاصی همراه بود. چند بازیکن مصدومیت داشتند و کرونا نیز مجدداً مشکل‌آفرین شد. در نتیجه چند بازیکن به دلایل مصدومیت و همچنین بروز علائم مشکوک به کرونا در اختیار کادرفنی قرار نگرفتند. حتی علی‌اصغر حسن‌‌زاده به دلیل فوت پدرش مجبور به ترک اردو در روزهای پایانی شد که جا دارد بار دیگر به وی تسلیت بگویم اما با وجود این شرایط آخرین اردوی تیم ملی فوتسال ایران در سال جاری با مدیریت خوب کادرفنی و پزشکی به سرانجام رسید.»
پرهیزکار صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: «برای روزهای فیفا در اسفندماه نیز کمیته فوتسال به سازمان لیگ پیشنهاد استفاده از این فرصت جهت برگزاری مسابقات لیگ را داده است. به هرحال تعویق مکرر مسابقات جام ملت‌های آسیا برنامه تیم ملی و متعاقب آن برنامه سازمان لیگ را کاملاً تحت تأثیر قرار داد. اکنون با لغو مسابقات آسیایی و عدم لزوم برگزاری اردوی اسفندماه، این فرصت را در اختیار سازمان لیگ فوتسال که انصافاً‌ همکاری بسیار خوبی در تنظیم زمانبندی مسابقات لیگ جهت اجرای برنامه‌های تیم‌ملی داشته، قرار می‌دهیم.» رئیس کمیته فوتسال با اشاره به شرایط مورد نیاز تیم ملی فوتسال در سال آینده گفت: «امیدوارم سال آینده با بهتر شدن شرایط کرونا و وضعیت اقتصادی فدراسیون بتوانیم برنامه‌های مورد نظر کمیته فوتسال که برگرفته از نظرات کادرفنی تیم‌های ملی فوتسال کشورمان است را به طور کامل اجرا کنیم. بدون شک مسابقات سختی نسبت به گذشته در پیش داریم، چرا که برنامه‌های آماده‌سازی تحت تأثیر قرار گرفتند که امیدواریم در سال آینده اینگونه مشکلات رفع شود.»
 

Page Generated in 0.0054 sec