printlogo


کد خبر: 224049تاریخ: 1399/11/14 00:00
پرسپولیس بدون تعطیلی وارد نیم‌فصل دوم می‌شود
سه بازی خارج از خانه تا پایان سال

 
با اعلام برنامه سه هفته ابتدایی نیم‌فصل دوم، پرسپولیس بدون تعطیلی و استراحت وارد این مسابقات خواهد شد. در واقع با توجه به اینکه سرخ‌ها بازی عقب افتاده‌شان مقابل گل‌گهر سیرجان را اول اسفند برگزار خواهند کرد، 5 روز بعد باید در تهران مقابل سایپا بازی کنند.
پرسپولیس بعد از چند بازی در ورزشگاه آزادی برای دیدار با آلومینیوم اراک از تهران خارج شد و البته برای اولین‌بار در این فصل باخت. پرسپولیس قبل از آن در مسجدسلیمان و قائمشهر هم به میدان رفته بود که بازی در این دو شهر با بدشانسی فقط یک امتیاز به‌همراه داشت چراکه در مسجدسلیمان پنالتی پرسپولیس از دست رفت و در بازی با نساجی چندین موقعیت خوب تبدیل به گل نشد.
پرسپولیس فصل قبل در بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی می‌گرفت اما امسال و تا اینجای فصل این اتفاق رخ نداده است. پنجشنبه همین هفته پرسپولیس یک بازی تعیین‌کننده و دشوار در تبریز دارد که پنجمین بازی خارج از خانه و البته چهارمین بازی خارج از ورزشگاه آزادی‌اش به حساب می‌آید.
سرخ‌ها در نیم‌فصل نخست و در بازی عقب‌افتاده مقابل گل‌گهر سیرجان هم باید از تهران خارج شوند و در خانه حریف بازی کنند.
همچنین با اعلام برنامه سه هفته ابتدایی نیم‌فصل دوم که در اسفندماه برگزار خواهد شد پرسپولیس یک‌بار هم در آبادان باید بازی کند و اگر بازی‌های سال 99 بعد از هفته هجدهم تمام شود یعنی اینکه سرخ‌ها در سال 99 سه‌بار دیگر از تهران خارج خواهند شد.
یحیی گل‌محمدی بعد از بازی با ماشین‌سازی با تأکید بر فشاری که بازیکنانش طی ماه‌های اخیر متحمل شده‌اند گفت این تیم بلافاصله بعد از پایان فصل قبل لیگ وارد مسابقات حذفی شد، بعد از آن به قطر رفت و در مسابقات لیگ قهرمانان شرکت کرد و سپس برگشت و وارد مسابقات لیگ برتر شد بعد برای فینال آسیا رفت و لیگ را ادامه داد. در واقع با توجه به این برنامه فشرده پرسپولیس هشت ماه متوالی در کوران مسابقه و تمرین بوده و این می‌تواند هر بازیکنی را کلافه و خسته کند.

Page Generated in 0.0051 sec