printlogo


کد خبر: 224046تاریخ: 1399/11/14 00:00
خبر

تأیید پیشنهاد خارجی برزگر
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس تأیید کرد آریا برزگر یک پیشنهاد خارجی دارد: «یک باشگاه پرتغالی این بازیکن جوان را به شکل قرضی می‌خواهد که باشگاه و کادر فنی مشغول بررسی این موضوع است. ابتدا باید کادر فنی نظر بدهد و سپس با در نظر گرفتن شرایط و منافع باشگاه درباره این موضوع تصمیم‌گیری خواهیم کرد. باشگاهی هم که برزگر را می‌خواهد بیشتر در راستای توسعه تیم خود این پیشنهاد را مطرح کرده است.» پیش از این صحبت از حضور قرضی برزگر در صنعت‌نفت آبادان هم مطرح شده بود اما مشخص نیست بازیکنی که جز یکی دو بازی حتی به نیمکت تیمش هم نرسیده چطور چنین پیشنهادهایی دارد.
 
تکذیب لیست مازاد
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد کادر فنی تاکنون هیچ لیست خروجی در اختیار باشگاه قرار نداده است. ابراهیم شکوری در همین زمینه البته در توییتر خود نوشت: «‏تا امروز هیچ لیست مازادی برای پرسپولیس از سوی کادر فنی اعلام نشده و کلیه مباحث مطرح‌شده حدس و گمان است. ما به همه بازیکنان خود ایمان داریم و در نیم‌فصل به‌دنبال تقویت تیم خواهیم بود.»
 
کری‌خوانی در تمرین
در تمرین دیروز پرسپولیس که از ساعت 11:30 در ورزشگاه شهید کاظمی شروع شد و یک ساعت طول کشید بازیکنان بعد از گرم کردن اولیه در قالب چهار پنج گروه، بازی تنیس فوتبال را در برنامه داشتند که طی آن یحیی گل‌محمدی و کریم باقری در دو گروه حضور داشتند و کری‌خوانی جالبی بین کادر فنی و بازیکنان در این گروه‌ها شکل گرفته بود. پس از این بازی که به مدت نیم ساعت به طول انجامید، بازیکنان با برنامه کادر فنی راهی سالن بدنسازی شده و نیم ساعت هم در آنجا وزنه زدند.
 
مراسم مجازی میناوند
دیروز مراسم ختم مهرداد میناوند برگزار شد که هواداران پرسپولیس این مراسم را به‌صورت زنده در فضای مجازی تماشا کردند. در این مراسم غیر از مدیران باشگاه پرسپولیس یعنی سمیعی، شکوری و صدری، برخی پیشکسوتان باشگاه مثل علی پروین، حسین کلانی، محمود خوردبین و محمد پنجعلی هم حاضر بودند.

Page Generated in 0.0054 sec