printlogo


کد خبر: 224035تاریخ: 1399/11/14 00:00
دیاباته در اختیار پزشک استقلال
شیخ به نساجی می‌رسد؟

وضعیت شیخ دیاباته برای بازی با نساجی نامشخص است. اگر پزشک استقلال آمادگی این بازیکن را تا بازی عصر جمعه مناسب ببیند؛ به گونه‌ای که این مهاجم بتواند در ترکیب استقلال قرار بگیرد، یک روز قبل از بازی محمود فکری را در جریان قرار خواهد داد تا از این بازیکن استفاده کند اما اگر شرایط جسمانی دیاباته به نحوی باشد که نتواند مقابل نساجی بازی کند، فکری قید او را دراین بازی خواهد زد و با مهاجمانی همچون قایدی، مطهری، سبحانی و حتی فلاح به مصاف حریف خود خواهد رفت. دیاباته با مصدومیت کهنه مواجه است و به همین دلیل نتوانست در بازی با نفت مسجد سلیمان هم به میدان برود. 
مربیان استقلال امیدوار بودند در بازی با نساجی از این بازیکن استفاده کنند اما هنوز مجوز بازی گرفتن از این بازیکن صادر نشده است. سرمربی استقلال از دو روز قبل از پزشک استقلال خواسته به طور دقیق وضعیت این بازیکن را زیر نظر بگیرد و به نوعی او را در اختیار دکتر سیاه‌پوش قرار داده است. 
دیاباته از ابتدای فصل بیستم تاکنون نتوانسته بازی‌های آنچنانی در ترکیب استقلال انجام دهد. به گواه آمار او فقط در دو بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفته و نسبت به آمار خود در فصل نوزدهم عقب است. 
دیاباته فصل پیش عصای دست استراماچونی بود و در ایامی که مجیدی سرمربیگری استقلال را به عهده داشت پیوسته در ترکیب قرار می‌گرفت. شیخ اما این فصل را با مصدومیت‌های پی‌درپی آغاز کرده و نتوانسته به طور مستمر در خدمت استقلال باشد. مسأله مصدومیت‌های دیاباته یکی از دغدغه‌های بزرگ کادرفنی استقلال است و آنها بر این باورند که شیخ به دلیل تأثیرگذاری که فصل پیش در استقلال داشت باید بتواند در این فصل هم به همان منوال پیش برود و بازی‌های پرتکراری در ترکیب آبی‌ها انجام دهد.
 در حقیقت فکری توقع دارد شیخ همچون فصل قبل مردی کلیدی در خط آتش باشد و حتی برای رسیدن به‌عنوان آقای گلی لیگ برتر نیز تلاش فزاینده‌ای داشته باشد. او اکنون دو گله است. دو گلی که در بازی مهم مقابل تراکتور رقم خورد.
 

Page Generated in 0.0045 sec