printlogo


کد خبر: 224025تاریخ: 1399/11/14 00:00
مصاحبه و خبر

فوتبالیست‌ها کتاب مرا بخوانند
قدوس: می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم
سامان قدوس رفته رفته در ترکیب برنتفورد جا افتاده، قراردادش دائمی شده و به یکی از بازیکنان مؤثر این تیم در چمپیونشیپ تبدیل شده است. هافبک- مهاجم ایرانی برنتفورد در مورد شرایط این روزهای خود پس از محرومیت در فصل گذشته و دوران طولانی آسیب‌دیدگی گفت: «هنوز در بهترین شرایط قرار ندارم. روشن است که اتفاقات گذشته باعث شد ضربه بخورم. با محرومیت و آسیب‌دیدگی مواجه شدم و سپس ویروس کرونا شیوع یافت. همه چیز مانع من شده بود. ریتم خودم را از دست دادم و مجبور بودم بدون بازی تمرین کنم.» قدوس در واکنش به این پرسش که آیا از بازی در تیم برنتفورد انگلیس لذت می‌برد، گفت: «خیلی خوب است و احساس عالی در این تیم دارم. برنتفورد تیمی مطرح است و برای من اوسترسوند سوئد را البته با شرایط بسیار بهتری یادآوری می‌کند. دوران سختی را در سال گذشته سپری کردم. همه چیز منفی بود و فقط فوتبالم تحت تأثیر قرار نگرفت. آن اتفاقات حتی تأثیر منفی زیادی روی خوابم داشت و همواره استرس داشتم. فکر می‌کردم چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. در این دوره حتی به ترک فوتبال هم فکر کردم تا از استرس رهایی یابم. اکنون از نظر روانی و فوتبالی قدرتمندتر شده‌ام. سه بار در طول روز باید تمرین می‌کردم اما آسیب دیدم. در شرایط عالی بودم و در دوره محرومیت 4 ماهه فرصت کافی برای تمرین و بهتر شدن داشتم. خانواده و دوستانم به من برای حفظ روحیه کمک کردند. به خودم گفتم این اتفاق افتاده و باید از این شرایط خارج شوم. در این دوره باشگاه امی‌ین فرانسه که گناهی در ماجرای محرومیتم نداشت از من حمایت کرد. آنها هم می‌دانستند این حکم از سوی فیفا ناعادلانه است. همواره از آنها ممنون هستم. فکر می‌کنم اکنون باشگاه امی‌ین نیز از فروش قطعی‌ام به برنتفورد احساس خوبی دارد و سود کرد.»
قدوس در مورد مسائل مربوط به انتقال نافرجامش از اوسترسوند سوئد به هوئسکای اسپانیا که در نهایت با جرایم سخت از سوی فیفا مواجه شد، گفت: «همه چیز آنطور که می‌خواستم پیش نرفت. خیلی چیزها تحت کنترل من نبود. باید کتابی در این مورد بنویسم و با خواندنش قطعاً چیزهایی یاد می‌گیرید. باید کتابی بنویسم تا درسی برای دیگر فوتبالیست‌ها باشد و هرگز برای‌شان رخ ندهد. اکنون نمی‌توانم به آن بپردازم. حتی نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم، زیرا احساس بدی پیدا می‌کنم.»
 
 
چهارمین حضور هافبک سابق تراکتور
شکست سن‌پولتن با اسدی
در دیدار ماقبل پایانی هفته پانزدهم تیپیکو بوندس‌لیگا اتریش، تیم سن‌پولتن که رضا اسدی را در شروع بازی جزو نفرات ذخیره داشت، در ورزشگاه اِن‌وی آرنا به مصاف تیم رده هفتمی ولفسبرگر رفت. یاران اسدی که در مسابقه رفت موفق به کسب پیروزی چهار گله برابر ولفسبرگر شده بودند، در این دیدار نتوانستند به برتری دست پیدا کنند و در یک دیدار خانگی شکست خوردند. سن‌پولتن اتریش با شکست دو بر صفر مقابل ولفسبرگر ۱۶ امتیازی و در رده هشتم جدول تیپیکو بوندس‌لیگا ماند و نتوانست از فرصت صعود دو پله‌ای استفاده کند. رضا اسدی، هافبک ایرانی تیم فوتبال سن‌پولتن که پس از پیوستن به این تیم نخستین بار در یک دیدار تدارکاتی برابر این تیم به‌طور ثابت میدان رفته بود، در حالی که تیمش با دو گل از ولفسبرگر عقب افتاده بود، از دقیقه ۸۸ وارد مسابقه شد و چهارمین بازی خود در تیپکو بوندس‌لیگا اتریش را انجام داد.

 


Page Generated in 0.0049 sec