printlogo


کد خبر: 224018تاریخ: 1399/11/14 00:00
لژیونرها

تیم ایرانی‌ها در رده دهم ماند
شکست ماریتیمو با عابدزاده و علیپور
دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر پرتغال پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم ماریتیمو در حالی که امیر عابدزاده را درون دروازه داشت و علی علیپور را در ترکیب ابتدایی نمی‌دید، در ورزشگاه آفونسو هنریکز مقابل تیم رده ششمی ویتوریا گیمارش قرار گرفت. نیمه اول این مسابقه بدون گل خاتمه یافت اما در دقیقه ۴۸ اسکار استوپینان موفق شد دروازه امیر عابدزاده را روی یک ریباند باز کند تا با همین تک گل ویتوریا گیمارش به برتری مقابل ماریتیمو دست پیدا کند.
یاران عابدزاده و علیپور با باخت یک بر صفر خارج از خانه مقابل ویتوریا گیمارش ۱۷ امتیازی و در جایگاه دهم جدول لیگ برتر پرتغال ماندند و نتوانستند با کسب پیروزی به رده هفتم صعود کنند. امیر عابدزاده که چند شب قبل در دیدار جام حذفی پرتغال جزو فهرست ماریتیمو نبود، مقابل ویتوریا گیمارش به ترکیب تیمش بازگشت و چهاردهمین بازی فصل خود را انجام داد. علی علیپور، دیگر بازیکن ایرانی ماریتیمو هم که پس از دو حضور تعویضی در رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، در دیدار اخیرشان در جام حذفی ۷۱ دقیقه در زمین بود، مقابل ویتوریا گیمارش از دقیقه ۶۷ وارد بازی شد.
 
 
مصدومیت سردار جدی نبود
سماک: زمان بازگشت آزمون مشخص نیست
چهارشنبه هفته گذشته بود که تیم فوتبال زنیت در یک بازی تدارکاتی در اردوی امارات سه بر دو اورال اکاترینبورگ را شکست داد. سردار آزمون که زننده یکی از گل‌‌های زنیت بود به دلیل آسیب‌دیدگی شدید زمین بازی را ترک کرد. پس از مصدومیت آزمون، حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون میزان مصدومیت این بازیکن منتشر شد. سرگئی سماک سرمربی زنیت در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه درباره وضعیت مصدومیت مهاجم ایرانی تیم خود گفت: «سردار به زودی دوباره تست خواهد داد. آزمایش MRI به صورت دقیق نوع مصدومیت او را مشخص می‌کند و بعد از آن زمان بازگشت او به ترکیب تیم را اعلام می‌کنیم. تا به اکنون و در ظاهر، به نظر نمی‌رسد مصدومیت او جدی باشد و چیز بدی دیده نمی‌شود اما باید صبر کنیم تا ببینیم بعد از رسیدن نتایج تست‌ها، چه اتفاقی رخ می‌دهد. به نظر می‌رسد مصدومیت آزمون جدی نیست اما نمی‌توان به صورت دقیق اعلام کرد که او چه زمانی به تیم ملحق خواهد شد. زمان بازگشت سردار به میادین، مطابق با علاقه ما نخواهد بود و این اتفاق به سرعت رخ نمی‌دهد. هر چند امکان رخ دادن آن نیز هست اما همانگونه که گفتم احتمال می‌رود تفاوت‌های کوچکی وجود داشته باشد. در هر صورت، این یک اتفاق ناخوشایند در اردوی تدارکاتی ما بود اما نمی‌توان کاری کرد چرا که در زندگی فوتبالی همیشه امکان مصدومیت‌ وجود دارد.»
 باشگاه زنیت نیز برنامه بازی‌های دوستانه خود در اردوی دوم امارات را منتشر کرد که آنها قرار است با تیم‌های ملی اردن و ازبکستان هم دیدار کنند. طبق برنامه، بازی زنیت با تیم ملی اردن ۹ فوریه (هشت روز دیگر) و بازی با تیم ملی ازبکستان ۱۲ فوریه خواهد بود. با توجه به مصدومیت سردار آزمون، بعید است مهاجم تیم ملی ایران به این دو مسابقه برسد.
 
 
پیروزی گوریتسا مقابل ریه‌کا
دوازدهمین غیبت متوالی دلفی
در ادامه رقابت‌های هفته هجدهم لیگ یک کرواسی، تیم گوریتسا که مثل یازده بازی رسمی اخیرش یونس دلفی را در ترکیب نداشت، در زمین اختصاصی باشگاه ریه‌کا به مصاف این تیم رده چهارمی رفت. گوریتسا که پس از یک برد در جام حذفی و دو پیروزی و یک مساوی در لیگ کرواسی، در مسابقه قبل مقابل دینامو زاگرب و یاران صادق محرمی شکست خورده بود، این بار به برتری برابر ریه‌کا دست یافت. یاران دلفی موفق شدند در حساس‌ترین بازی هفته لیگ یک کرواسی با دو گل در زمین ریه‌کا به پیروزی برسند تا ۳۳ امتیازی شوند و با یک بازی و شش امتیاز کمتر نسبت به تیم‌های دینامو زاگرب و اوسی‌یک که به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول هستند، در رتبه سوم قرار بگیرند. 
یونس دلفی، مهاجم ایرانی گوریتسا که از ابتدای فصل تاکنون تنها دو بار برای این تیم به میدان رفته و با مصدومیت‌های متوالی مواجه شده، برای دوازدهمین مسابقه پیاپی در فهرست تیمش مقابل ریه‌کا نبود.
 
 

Page Generated in 0.0062 sec