printlogo


کد خبر: 224015تاریخ: 1399/11/14 00:00
طنزیم
دعوت به مناظره

هومن جعفری
 
یک سؤال خیلی ساده و کاربردی! آقای رسول پناه، دندانپزشک شخصی وزیر و مدیرعامل و عضو سابق هیأت مدیره، به صورت رسمی یا غیررسمی، اتهامات بسیار سنگینی را به یحیی گل‌محمدی وارد کرد که باعث برکناری‌اش شد. یحیی گل‌محمدی هم متقابلاً اتهاماتی را به او وارد کرده. این وسط رسول پناه اعلام کرده که حاضر است در برنامه فوتبال برتر، با یحیی گل‌محمدی مناظره کند.
خوب به این حرف دقت کنید. رسول پناه که پیش از این یحیی را به دلالی متهم کرده بود، آماده است تا رودرروی او بنشیند و ادعایش را اثبات کند. می‌توانید برای این قصه در تاریخ فوتبال دنیا معادلی پیدا کنید؟
حالا سؤال اینجاست. یک رسانه که چنین پیشنهاد طلایی و درجه یکی را دریافت کرده باید چه واکنشی نشان بدهد؟ یک مربی که سابقه‌اش پاک است و ریگی به کفشش نیست با چنین فرصت طلایی برای اعاده حیثیت باید چگونه برخورد کند؟
این وسط مدیرعامل پرسپولیس که خودش مدیر حراست وزارت ورزش است و وظیفه حراستی‌اش، پیگیری ادعاهای رسول پناه است، چه تصمیمی می‌گیرد و چه نقشی دارد؟
یعنی اگر در دنیا، مدیرعامل یونایتد یا رئال یا پی اس جی مربی تیمش را به دلالی متهم می‌کرد و بعد از او دعوت می‌کرد تا در برنامه مثلاً مچ آف د دی یا برنامه‌های مشابه، با او مناظره کند، شما چه نوع رفتارهایی را از مربی دعوت شده، برنامه میزبان، روزنامه‌نگاران ورزشی و باشگاه‌های دیگر انتظار خواهید داشت؟
اگر پرز، زیدان را به دلالی متهم کند، به نظر شما عکس‌العمل بارسایی‌ها، اتلتیکویی‌ها و دیگران چگونه خواهد بود؟
 

Page Generated in 0.0052 sec