printlogo


کد خبر: 224011تاریخ: 1399/11/14 00:00
کابوس زلاتان ادامه دارد
بازگشت از قعر جهنم
ایبرا بعد از یک هفته پرتنش، این هفته هم بدشانس بود و در گلزنی حتی از روی نقطه پنالتی هم ناکام ماند

آیسان سعیدی
 
بعد از دو ناکامی متوالی در دربی میلان و در برابر فرشته‌های کوچک آتالانتا، بازی با بولونیا یک آغاز مجدد بود. صدرنشین دوست داشتنی این فصل سری A با دو باخت همه اندوخته‌های این فصل را از دست رفته می‌دید، به ویژه ناکامی تلخ و گزنده برابر اینتر در ثانیه‌های تلف شده در روزی که سوپر زلاتان با درگیری سیاه با لوکاکو تلخی این ناکامی را بیشتر کرد.
ابراهیموویچ در جریان دربی دلامادونینا که با حذف میلان از کوپا ایتالیا به پایان رسید، درگیری شدیدی با روملو لوکاکو پیدا کرد و حتی به نژادپرستی نیز محکوم شد. از سوی دیگر زلاتان با دریافت کارت زرد دوم در همان بازی از زمین مسابقه اخراج شد تا انتقادات زیادی نسبت به آن مطرح شود و حتی استفانو پیولی نیز تأیید کرد که ستاره سوئدی به خاطر اتفاقات رخ داده و اخراج برابر اینتر بسیار متأسف است اما در عین حال با انگیزه‌های بالا برای مصاف با بولونیا آماده می‌شود.
بازی با بولونیا برای تیم پیولی و زلاتان یک حساسیت مضاعف بود و البته سرنوشتی دراماتیک داشت. ایبرا بعد از یک هفته پرتنش، این هفته هم بدشانس بود و در گلزنی حتی از روی نقطه پنالتی هم ناکام ماند.
در دقیقه 26 میلان پاداش بازی برتر خود را با یک پنالتی گرفت و مطابق انتظار ایبرا پشت توپ ایستاد اما در نهایت ضربه او توسط دروازه‌بان حریف مهار شد؛ با این حال آنته ربیچ توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد تا میلان با یک گل پیش بیفتد و او نیز به نوعی منجی ستاره سوئدی شده باشد. بدین ترتیب روسونری در زمین بولونیا با یک بازی سخت موفق شد حریف خود را با گل‌های آنته ربیچ و فرانک کسیه شکست دهد تا همچنان صدر جدول را حفظ کرده باشد.
میلان سرانجام با زحمت فراوان 3 امتیاز این بازی دشوار را از آن خود کرد، 3 امتیازی که استفانو پیولی سرمربی میلان آن را به عرق ریختن تعبیر نمود و گفت: «شما باید برای هر امتیاز عرق بریزید. من از عملکرد تیم و این پیروزی در پایان یک هفته دشوار بسیار خوشحال هستم.»

Page Generated in 0.0054 sec