printlogo


کد خبر: 224008تاریخ: 1399/11/14 00:00
خبر

یک هفته تا رسمی شدن مربیگری شجاعی و رحمتی
طی فصل‌های اخیر شاهد اضافه شدن نسل جدیدی به دایره مربیان فوتبال کشور هستیم. بعضی از این مربیان جوان بعد از گذراندن دوره‌های مربیگری، وارد عرصه می‌شوند اما بعضی‌ها با توجه به شرایط تیم‌های‌شان، بلافاصله از حالت بازیکن به حالت مربی، تغییر وضعیت می‌دهند. در حال حاضر در تیم‌های لیگ برتری تراکتور و شهرخودرو شاهد چنین شرایطی هستیم. سیدمهدی رحمتی و مسعود شجاعی سرمربیان فعلی تیم‌های شهرخودرو و تراکتور هستند که مدرک مربیگری حرفه‌ای ندارند و به همین دلیل رسماً نمی‌توانند به عنوان سرمربیان تیم‌های‌شان معرفی شوند. در چنین شرایطی آنها طبق قوانین به عنوان سرمربی نمی‌توانند روی نیمکت و نشست‌های خبری هم حضور پیدا کنند. برای حل این مشکل، رحمتی و شجاعی برای دریافت مدارک مربیگری خود اقدام کرده‌اند. این دو نفر طی دو هفته گذشته در کلاس‌های مربیگری آنلاین اردبیل حضور پیدا کرده و از شنبه به مدت یک هفته باید به صورت عملی در این دوره از کلاس‌های مربیگری شرکت کنند. با پایان کلاس‌های عملی 7 روزه مدارک مربیگری درجه C این مربیان صادر خواهد شد.
 
 
واکنش به احضار مدیران شهرخودرو به محاکم قضایی
جواد طاری‌بخش سخنگوی باشگاه ورزشی شهرخودرو درباره خبر احضار اعضای هیأت مدیره این باشگاه فوتبال به محاکم قضایی توضیحاتی را ارائه کرد: «این مجموعه یک گروه و مجموعه اقتصادی است که باشگاه فوتبال، شرکت خودرویی شهرخودرو و دیگر بخش‌ها هر کدام زیرمجموعه‌ای از هلدینگ آن هستند. اعضای هیأت مدیره این باشگاه فوتبال به محاکم قضایی احضار نشده و پرونده‌ای ندارند لذا مطالب مطرح شده در برخی رسانه‌ها ارتباطی با باشگاه شهرخودرو ندارد. هیچگونه تغییری در کادر فنی تیم فوتبال لیگ برتری شهرخودرو رخ نداده و این تیم در حال انجام تمرین‌های عادی خود برای بازی پنجشنبه آتی مقابل تیم مس رفسنجان در مشهد است. آخرین تغییرات در تیم فوتبال این باشگاه اضافه شدن وحید فاضلی به ترکیب کادر فنی آن بود لذا تغییر دیگری در این بخش نخواهیم داشت.»
 
 
روانخواه دستیار جلالی در نساجی شد
امید روانخواه هافبک اسبق استقلال که با گلزنی در دربی به محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم دست یافته و در ادامه به دلیل مصدومیت عجیبی که گریبانش را گرفت خیلی زود از دنیای بازیگری خداحافظی کرد، به عضویت کادرفنی نساجی مازندران در آمد. روانخواه پیش از شروع دوران مربیگری با حضور در برنامه‌های مختلف تلویزیونی به عنوان کارشناس توانسته بود نظرها را به خود جلب کند و فارغ از کلیشه‌های همیشگی در اینگونه برنامه‌ها، سبک جالبی در کارشناسی فنی بازی‌ها داشت. او در جرگه مربیگری هم سابقه حضور روی نیمکت تیم‌های نیروی زمینی و خیبر خرم‌آباد را در کارنامه دارد. اکنون با حضور مجید جلالی روی نیمکت نساجی، او امید روانخواه را برای بالا بردن سطح کیفی و فنی تیمش به کادرفنی خود اضافه کرده و امیدوار است نماینده قائمشهر در ادامه مسیر موفق شود از قعر جدول و منطقه سقوط فاصله گیرد.
 
 
جلالی ۵ بازیکن نساجی را نمی‌خواهد
مجید جلالی بعد از شکست نساجی برابر ذوب‌آهن اعلام کرد چند بازیکن نساجی در حد این تیم نیستند. این مربی حالا پنج بازیکن را در لیست مازاد قرار داده و به دنبال جایگزین برای آنها است. روزبه شاه‌علی‌دوست، شاهین مجیدی، امیرحسین موسی‌زاده، آرمان قاسمی و نیما میرزازاد پنج بازیکنی هستند که جلالی آنها را در لیست مازاد قرار داده و این پنج بازیکن هم در انتظار نامه رسمی باشگاه نساجی در مورد عدم نیاز این باشگاه به آنها هستند.
 
 
رحیمی معاون ورزشی جدید تراکتور
با حکم سجاد سیاح، مدیرعامل باشگاه تراکتور، علیرضا رحیمی از این پس به‌عنوان معاون ورزشی و مدیر باشگاه تراکتور فعالیت می‌کند و جانشین هوشنگ نصیرزاده در این باشگاه شد. جلسه معارفه معاون ورزشی جدید باشگاه تراکتور چهارشنبه برگزار می‌شود.
 

Page Generated in 0.0057 sec