printlogo


کد خبر: 224005تاریخ: 1399/11/14 00:00
الجبوری: بردمان مقابل سپاهان به لحاظ شخصیتی و امتیازی خیلی به سودمان شد
ذخیره طلایی؟ تابـــع تصمیم کــــادر فنی‌ام
شادی خاصی نبود و من برای تقسیم شادی به سمت نیمکت تیم‌مان رفتم و شادی‌ام را با هم‌تیمی‌ها و کادر فنی‌مان تقسیم کردم

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
احمد الجبوری هافبک تهاجمی سوسنگردی تیم شهرخودرو در بازی تیمش مقابل تیم مدعی سپاهان کاری کرد کارستان و موفق شد با وجود حضورش به عنوان بازیکن جایگزین دو گل از سه گل تیمش را به ثمر برساند و نقش غیر قابل انکاری در پیروزی تیمش داشته باشد. در مورد درخشش تیم مشهدی در مقابل سپاهان گپ و گفتی با الجبوری داشتیم.
 
از شرایط فنی بازی‌تان مقابل سپاهان شروع کنیم چه صحبتی در این رابطه داری؟
 بازی سختی بود و ما می‌دانستیم کار راحتی مقابل سپاهان نخواهیم داشت، به همین دلیل با آنالیز کامل و توجیه فنی خیلی خوب از جانب مربیان‌مان به مصاف سپاهان رفتیم و خدا را شکر با ارائه یک بازی خیلی خوب روی نقاط ضعف تیم سپاهان فشار آوردیم و سه امتیاز با ارزش را کسب کردیم تا هم به لحاظ امتیازی و هم شخصیتی در جدول شرایط خیلی خوبی پیدا کنیم.
با وجود ذخیره بودن دو گل با ارزش زدی و به نظر باید به تو عنوان ذخیره طلایی داد؟
 واقعاً نمی‌دانم در خصوص این موضوع که می‌گویید ذخیره طلایی چه باید بگویم اما من به عنوان بازیکن تیم تابع نظر کادر فنی تیمم هستم، به همین دلیل هم در بازی مقابل سپاهان با صلاحدید کادر فنی‌مان به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفتم و خدا را شکر موفق شدم در کنار سایر بازیکنان برای تیمم بیشترین بازدهی را داشته باشم. برای من هم مهم موفقیت تیم است و فیکس بودن یا ذخیره بودن برایم مهم نیست و هر تصمیمی در مورد من گرفته شود تابع آن هستم.
سپاهان مدعی را خودت به لحاظ فنی چگونه ارزیابی کردی؟
 سپاهان یکی از باکیفیت‌ترین تیم‌های لیگ است و واقعاً بازیکنان خیلی خوبی دارد اما گفتم ما در مقابل این تیم بهتر و بابرنامه‌تر بودیم و به هدف‌مان هم رسیدیم چون بازی بهتری ارائه دادیم و از هر نظر مستحق پیروزی بودیم.
اما تیم‌تان چرا در طول این فصل نوسان زیادی داشته!
 لیگ امسال لیگی است که فاصله تیم‌ها با یکدیگر نزدیک است و بازی‌های سخت و فشرده‌ای را پیش‌رو دارند اما ما جز چند بازی محدود در سایر بازی‌ها چهره خیلی خوبی داشته‌ایم و حتماً تیم خوبی داریم و از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌بریم و با وجود اینکه در چند بازی بدشانسی آوردیم اما به لحاظ فوتبالی واقعاً خیلی خوب بودیم.
 
در بین تیم‌های مدعی این فصل می‌توانید مدعی کسب سهمیه باشید؟
 هنوز که بازی‌ها به نیم فصل نرسیده و نمی‌توان حرفی از رتبه خاصی زد چون بازی‌های زیادی باقی مانده، به همین دلیل نمی‌توان فعلاً حرف خاصی در مورد رتبه و جایگاه خاصی به زبان آورد اما ما حتماً بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم که بهترین رتبه ممکن را برای تیم‌مان و هواداران‌مان به ارمغان بیاوریم.
داوری دیدارتان مقابل سپاهان چگونه بود و احیاناً مشکل خاص و تأثیرگذاری نداشت؟
 داوری خوب بود و قضاوت خوبی را از داور و کمک‌هایش شاهد بودیم و هیچ‌کدام از تیم‌ها اعتراضی به داور و گروه داوری نداشتند.
شادی بعد از گل‌هایت چگونه بود؟
 شادی خاصی نبود و من برای تقسیم شادی به سمت نیمکت تیم‌مان رفتم و شادی‌ام را با هم‌تیمی‌ها و کادر فنی‌مان تقسیم کردم.
در لیگ بیستم چند گل زده‌ای؟
 دو گلی که به سپاهان زدم دو گل این فصلم بوده و در سایر بازی‌ها گل دیگری نزده‌ام.
دوست داری گل‌هایت را تقدیم چه کسانی کنی؟
 من گلم را به خانواده و اعضای تیم و تماشاگران عزیزمان که می‌دانم با نتایج ما چقدر خوشحال می‌شوند تقدیم کردم. من هم بی‌نهایت از پیروزی تیمم مانند سایر هم‌تیمی‌ها و کادرمان خوشحال بودم چون می‌دانم یک برد بزرگ چقدر روحیه تیم‌مان را ارتقا می‌دهد و در نتایج بعدی تیم‌مان مهم است.
خودت به لحاظ فردی به چیزهایی که در تیم شهرخودرو هدفگذاری کرده بودی رسیده‌ای؟
 شهرخودرو تیم خوبی است و من هم در این تیم نهایت تلاشم را انجام می‌دهم و حتماً سعی می‌کنم در هر بازی که به میدان بروم برای تیمم مؤثر و مفید واقع شوم.
 

Page Generated in 0.0064 sec