printlogo


کد خبر: 223895تاریخ: 1399/11/12 00:00
خبر

اشک‌های یحیی
بازی با یاد و خاطره مهرداد میناوند آغاز شد. هم طرح موزاییکی روی سکوها و هم قاب عکس مهرداد که همه داوران و اعضای دو تیم شاخه گل‌هایی مقابلش گذاشتند شرایط احساسی عجیبی را به وجود آورد تا یحیی گل‌محمدی در آن لحظات به یاد همبازی از دست‌رفته‌اش اشک بریزد؛ اشک‌هایی که از دید دوربین تلویزیونی دور نماند.
 
شادی گل با 25
برخورد بازیکنان پرسپولیس با تصویر میناوند و وداع با او جالب بود، اما جالب‌تر از آن گلی بود که در دقیقه 25 به ثمر رسید؛ گلی که به‌خاطر غم بزرگ پرسپولیسی‌ها شادی نداشت اما خیلی از بازیکنان رو به دوربین عدد 25 را با دست نشان دادند تا یاد مهرداد را زنده کنند.
 
مصدومیت سرلک
در شروع نیمه دوم سیدجلال حسینی از ناحیه دست مصدوم شد تا نیمکت پرسپولیس نگران شود، اما کاپیتان به زمین برگشت و تیمش را رهبری کرد. با این حال میلاد سرلک که پاس گل اول را داده بود و در یکی دو نوبت ضربه دید در نهایت با مصدومیت از زمین بیرون رفت تا مربیانش را برای بازی بعدی نگران کند. در واقع با عقب رفتن کمال اگر قرار باشد سرلک هم مصدوم شود شرایط در میانه میدان برای یحیی سخت خواهد شد.
 
اولین بازی شریفی
بالاخره نوبت به محمد شریفی رسید تا برای پرسپولیس بازی کند. شریفی که از سایپا به پرسپولیس آمده در دقیقه 81 با مصدومیت سرلک جانشین او شد تا تجربه نخستش در شرایطی بحرانی رقم بخورد. اتفاقاً بلافاصله بعد از ورود شریفی به زمین پرسپولیس پنالتی داد و گل خورد اما در نهایت این حضور 15 دقیقه‌ای برای شریفی خوش‌یمن بود و سرخ‌ها برنده شدند.
 
توپ را بیرون نزدند
وقت‌کشی‌های بازیکنان ماشین‌سازی در 10 دقیقه پایانی باعث شد بعد از یکی از توپ‌هایی که آنها به این دلیل بیرون زدند پرسپولیسی‌ها توپ را به آنها پس ندهند و اتفاقاً در نهایت با سانتر امیری و ضربه نهایی نوراللهی پرسپولیس به گل رسید. این گل اعتراض نیمکت‌نشینان ماشین‌سازی را به‌دنبال داشت که مشخص نبود به این مسأله اعتراض می‌کردند یا اعتقاد داشتند نوراللهی توپ را با دست کنترل کرده است.

Page Generated in 0.0053 sec