printlogo


کد خبر: 223893تاریخ: 1399/11/12 00:00
نقل قول

شیری: نمی‌شود سه بازیکن با هم مصدوم شوند
مهدی شیری بعد از برد مقابل ماشین‌سازی گفت: «به نظرم روح مهرداد در این مسابقه به ما خیلی کمک کرد. به خانواده عزیز میناوند تسلیت می‌گویم و معتقدم جای او در مجموعه ما خالی می‌ماند. امیدوارم روح مهرداد در آرامش باشد.»
 او با بیان اینکه پرسپولیس بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشت، گفت: «همه دیدند پس از گل اول، شانس‌های گلزنی زیادی داشتیم که فوتبال، ما را بشدت تنبیه کرد. متأسفانه گل تساوی را دریافت کردیم اما خوشبختانه پس از آن به گل برتری رسیدیم.» مدافع پرسپولیس در مورد اعتراض سرمربی ماشین‌سازی بعد از گل دوم گفت: «من با کادر فنی حریف هم صحبت کردم. شاید یک یا دو بازیکن مصدوم بوده باشند اما نمی‌شود سه بازیکن در یک صحنه روی زمین بیفتند. امیدوارم این مسائل در فوتبال ما خیلی کمتر باشد.»
 
 
عالیشاه: نیاز نبود توپ را به بیرون بزنیم
امید عالیشاه بعد از برد مقابل ماشین‌سازی گفت: «به خانواده میناوند تسلیت می‌گویم، هرچند هیچ کلامی تسلی‌بخش درد و غم آنها نیست. روحش شاد و یادش گرامی باشد! آرزوی سلامتی هم برای علی انصاریان دارم.»
وی ادامه داد: «جایی برای از دست دادن امتیاز نبود و خدا را شکر 3 امتیاز را گرفتیم. با توجه به نتایجی که رقم خورد این 3 امتیاز خیلی به دردمان خورد. امتیازات زیادی از دست داده‌ایم و باید خیلی قوی‌تر پیش برویم.» هافبک پرسپولیس در واکنش به این موضوع که پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی به‌سختی پیروز شد، گفت: «ماشین‌سازی تیم خوبی بود. شاید تیم کم‌تجربه‌ای باشد ولی خیلی جوان و باانگیزه‌ است و جای‌ این تیم در قعر جدول نیست.»
عالیشاه درباره اعتراض ماشین‌سازی به رعایت نکردن بازی جوانمردانه پرسپولیسی‌ها گفت: «نماینده 40میلیون هوادار هستیم. تیم‌مان به گل نیاز داشت و تمام تیم ماشین‌سازی هم پشت توپ بودند، نیازی نبود توپ را به بیرون بزنیم. در آن زمان جایش نبود که بخواهیم فیرپلی بازی کنیم.»
 
پهلوان: چرا باید از تعویض ناراحت شوم؟
احسان پهلوان بعد از برتری باشگاه پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی گفت: «در ابتدا به جامعه فوتبال و خانواده آقای میناوند تسلیت می‌گویم. ما بازی خوبی انجام دادیم و 5، 6 موقعیت خیلی خوب داشتیم.»
وی افزود: «در هر مسابقه 5، 6 موقعیت خیلی خوب ایجاد می‌کنیم ولی توپ‌های ما گل نمی‌شود. خدا را شکر که در این مسابقه تمرکز خوبی داشتیم و در دقیقه 92 گل پیروزی را به ثمر رساندیم.»
هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه ظاهراً بعد از تعویضش ناراحت شده بود، گفت: «چنین موضوعی نیست. چرا باید ناراحت شوم؟ ناراحتی من به‌خاطر این بود که مساوی کرده بودیم.»
وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به دو دیدار عقب‌افتاده پرسپولیس آیا این تیم می‌تواند در کورس قهرمانی قرار بگیرد؟ گفت: «ما دو بازی نسبت به سایر تیم‌ها عقب هستیم. با کیفیتی که ارائه می‌کنیم، صدر جدول را پس خواهیم گرفت.»

 


Page Generated in 0.0054 sec