printlogo


کد خبر: 223892تاریخ: 1399/11/12 00:00
مصدومیت مدافع ایرانی دینامو و دغدغه جدید اسکوچیچ
رامین، وریا یا سیامک؟

چند روز پیش و در جریان بازی تیم‌های دینامو زاگرب و هایدوک اسپلیت که مهم‌ترین بازی لیگ کرواسی است، صادق محرمی از ناحیه زانو مصدوم شد تا خیلی زود از زمین بیرون برود. این آسیب‌دیدگی در دقیقه 15 رخ داد و سبب شد تا محرمی یک دقیقه بعد جای خود را به دینو پریچ بدهد و شانس درخشش در این بازی حساس را نداشته باشد. پس از بازی نگرانی‌های زیادی پیرامون پارگی رباط صلیبی این بازیکن ایرانی وجود داشت اما حالا sportske در این باره نوشته که مصدومیت او شدید است اما پارگی رباط صلیبی نیست. به نقل از این وبسایت، رباط صلیبی محرمی کشیده شده و به همین خاطر وی یکی دو ماه در زمین حضور نخواهد داشت.
اسپورتسکه کرواسی نوشت: «روز پنجشنبه معاینات درباره مصدومیت صادق محرمی انجام شد و او در چند آزمایش نیز شرکت کرد تا اینکه سرانجام مشخص شد مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی نیست اما به دلیل کشیدگی و کمی ترک خوردن، باید خانه‌نشین شود. پتار استیژانوویچ دیگر دفاع راست تیم دیناموزاگرب است که البته امسال حتی یک دقیقه هم بازی نکرده و مصدومیت صادق محرمی را هم از روی سکوها تماشا کرد!»
محرمی درباره میزان مصدومیت خود و دوری‌اش از فوتبال می‌گوید: «برای زدن توپ بلند شدم و در زمان فرود پایم به کمر بازیکن حریف برخورد کرد که این مسأله باعث شد عضله پشت پایم آسیب ببیند. خوشبختانه طبق بررسی پزشکان نیازی به عمل جراحی نیست و طول درمانم نیز بین چهار تا هفت هفته اعلام شده است.» در این گزارش به آینده محرمی هم اشاره شده است: «کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد اما باتوجه به درخشش محرمی، مامیچ از جناح راست آسوده خاطر بود و حتی می‌خواست استیژانوویچ را بفروشد اما حالا او به گزینه نخستش تبدیل شده است. با توجه به حضور یک بازیکن جوان 19 ساله که از لستر آمده و همچنین بازگشت محرمی در دو ماه آینده، بعید است که دیناموزاگرب به سراغ یک گزینه جدید برود.»
اگر محرمی بتواند چهار هفته دیگر پا به توپ شود و تمریناتش را آغاز کند، می‌تواند در دو بازی تیم ملی مقابل کامبوج و هنگ‌کنگ نیز حضور داشته باشد. او بعد از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان دفاع راست اصلی تیم ملی انتخاب شده و مربی کروات حساب ویژه‌ای روی توانایی‌هایش باز کرده است. از طرفی اگر آسیب‌دیدگی محرمی هفت هفته طول بکشد و او بعد از این مدت بتواند همپای سایر بازیکنان تمرین کند، قطعاً قادر نیست تیم ملی را در دو بازی فروردین‌ماه همراهی کند.
در غیاب محرمی که شاید چند هفته بعد قطعی شود، اسکوچیچ با دغدغه جدیدی برای انتخاب دفاع راست تیم ملی مواجه خواهد شد. او در ماه‌های اخیر وریا غفوری و رامین رضاییان را به اردوی تیم ملی دعوت نکرده و سعی کرده تا از وجود محرمی، مجتبی نجاریان و البته سیامک نعمتی در تمرین و بازی‌های رسمی استفاده کند. با توجه به اینکه وریا در استقلال بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد و همچنین رضاییان در السیلیه جا افتاده، شاید اسکوچیچ دوباره از وجود آنها در اردو استفاده کند. هر چند این امکان هم هست که به دلیل بازی‌های آسانی که ایران مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج پیش رو دارد، اسکوچیچ در غیاب محرمی همچنان غفوری و رضاییان را دعوت نکند و مثلاً از بازیکنی چون سیامک نعمتی به عنوان دفاع راست بهره ببرد. موضوعی که مرور زمان آن را مشخص خواهد کرد. باید ببینیم آیا رضاییان و غفوری می‌توانند دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشند یا اسکوچیچ روی حرف و سلیقه خود باقی می‌ماند و این دو بازیکن باتجربه را به اردو دعوت نخواهد کرد؟

Page Generated in 0.0054 sec