printlogo


کد خبر: 223891تاریخ: 1399/11/12 00:00
خبر

مهاجم نیجریه‌ای، 471 دقیقه در حسرت گل
خاموشی منشا روی عدد 9
پس از دقیقه 69 دوئل گل‌گهر و شهر خودرو که گادوین منشا موفق شد هت‌تریک خود را در تقابل با شاگردان مهدی رحمتی تکمیل کند، حالا 471 دقیقه‌ است که ستاره نیجریه‌ای پایش به گلزنی باز نشده و ناکامی‌های سریالی سیرجانی‌ها نیز وابسته به خاموشی منشا نیز بود چرا که تا پیش از هفته سیزدهم، هر گاه منشا برای گل‌گهر توانست گل بزند، این تیم پیروز شد.
یونس شاکری روی این آمار و ارقام با گلزنی خود خط قرمز کشید و توانست با گلی سه امتیازی، تیمش را از بحران و چهار دیدار بدون برد متوالی خارج کند و به نوعی جور همبازی نیجریه‌ای خود را بکشد اما ناکامی دوباره منشا در گلزنی و توقف او روی عدد 9، این فرصت را برای سجاد شهباززاده فراهم آورد تا بتواند با درخشش مقابل شهر خودرو فاصله‌اش با گادوین منشا را بیشتر کند. ضمن اینکه لغزش دوباره ستاره نیجریه‌ای سیرجانی‌ها به سایر گلزن‌ها این فرصت را داده تا بتوانند تعداد گل‌های خود را به منشا برسانند و در راه رسیدن به کفش‌طلای لیگ بیستم، امیدوارتر از گذشته باشند.
 
 
کادر فنی در فرودگاه درگیر شد
کرونا چطور به اردوی فوتسال آمد؟
تیم ملی فوتسال ایران به همراه تیم ملی فوتبال مهرماه گذشته برای انجام دو بازی تدارکاتی با تیم ازبکستان راهی تاشکند شد. تیم ملی فوتسال در شرایط قرنطینه در ازبکستان حضور یافت و در هر دو مسابقه به پیروزی رسید. بعد از بازگشت به ایران، سیدمحمد ناظم الشریعه، جلیل دوران و میشل پطروس مربیان تیم ملی فوتسال به کرونا مبتلا شدند؛ در حالی که درگیری آنها با این ویروس مدت زیادی طول کشید اما خوشبختانه وضعیت مربیان فوتسال ایران بهبود یافت. ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره نحوه ابتلای خودش و دستیارانش به ویروس کرونا گفت: «ما با تیم ملی فوتبال و نزدیک به ۸۰ نفر به ازبکستان رفتیم. در هتل محل اسکان ما هم هیچکس دیگری نبود. بعد از بازگشت از تاشکند به ایران و در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای که از کمپ تیم ملی به فرودگاه مهرآباد رفتیم تا به شیراز سفر کنیم، درگیر ویروس شدیم. از مردم می‌خواهم پروتکل‌ها را رعایت کنند. کرونا از رگ گردن به ما نزدیکتر است.»
 
 
توکلی علائم بیماری را دارد
ملی‌پوش فوتسال تست کرونا می‌دهد
تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی از روز پنجشنبه گذشته تمرینات خود را در آکادمی ملی فوتبال آغاز کرده که ابتلای کیانوش شیرپور بازیکن ملی‌پوش تیم مقاومت البرز به بیماری کرونا باعث شد خیلی زود این بیماری اردوی تیم ملی را تحت تأثیر قرار بدهد اما روز جمعه خبر رسید که با وجود منفی بودن تست کرونای فرهاد توکلی ملی‌پوش سرشناس تیم گیتی پسند، او علائم این بیماری همچون گلودرد را دارد و او به همین دلیل فوراً اردوی تیم ملی را ترک کرد. این بازیکن قرار است یکشنبه برای بار دوم تست کرونا داده و در صورت منفی بودن در تمرینات تیم گیتی‌پسند شرکت کند. در غیر این‌صورت به مدت دو هفته به قرنطینه خواهد رفت و بازی اول گیتی پسند در نیم فصل دوم را از دست خواهد داد.
 
 
کاندیداهای هیأت فوتبال، به جز یک نفر تأیید شدند
منعی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد
پس از اینکه کاندیدا‌های انتخابات هیأت فوتبال استان تهران اسامی خود را ثبت کردند، نام آنها برای تأیید صلاحیت به مراجع مربوطه ارسال شد. تا الان تأیید صلاحیت تمامی نفرات آمده و تنها یک نفر باقی مانده که هنوز برای حضور در انتخابات تأیید نشده است. احتمالاً به زودی تکلیف یک نفر باقی مانده هم مشخص خواهد شد. هیأت فوتبال استان تهران با مراجع مربوطه در این خصوص نامه‌نگاری‌هایی داشته است و ظرف روز‌های آینده با مشخص شدن تکلیف یک نفر باقی مانده، زمان دقیق برگزاری انتخابات هم مشخص می‌شود.
پس از انجام این پروسه، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران باید نامه‌ای به فدراسیون فوتبال بزند تا مسئولان فدراسیون تاریخ نهایی انتخابات را مشخص و اعلام کنند. نصرالله پریچهره، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با تأیید این خبر گفت: «ما منع و مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم.»

 


Page Generated in 0.0056 sec