printlogo


کد خبر: 223882تاریخ: 1399/11/12 00:00
در چنین روزی 12 بهمن 1384
علی پروین پس از سال‌ها از پرسپولیس رفت

با حضور آری هان مربی هلندی در باشگاه پرسپولیس، پروین بعد از کسب افتخارات فراوان در عرصه‌های مختلف از این تیم جدا خواهد شد.
محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران گفت: «علی پروین» افتخار و جزو تاریخ باشگاه پرسپولیس است و ما به‌طور قطع از این فرد متعصب و زحمتکش در باشگاه سود خواهیم برد و از تجارب گرانبهایش استفاده خواهیم کرد. احترام «پروین» بر همه واجب است و من به عنوان یک عضو از خانواده بزرگ پرسپولیس به وی اعتقاد دارم و یقیناً جایگاه مناسبی برای او در باشگاه پرسپولیس در نظر خواهیم گرفت.
وی درباره نحوه همکاری و شروع به کار «آری هان» مربی هلندی گفت: «آری هان هر زمانی که به تهران بیاید، کارش را رسماً آغاز خواهد کرد.»
وی مسئولیت مسائل فنی را برعهده خواهد داشت و اوست که باید پاسخگو باشد، به هر حال باشگاه دخالتی در امور فنی نخواهد داشت و سرمربی هلندی تیم در این زمینه، مسئولیت خواهد داشت.»
وی درباره مذاکرات  با افشین پیروانی گفت: «پیروانی عضــو خانواده پرسپولیس بوده و هست و ما قصد داریم از تجارب و دانش او سود ببریم. پیروانی اخیراً در کلاس پیشرفته مربیگری در باشگاه «پاری سن ژرمن» فرانسه شرکت کرده بود.
 

Page Generated in 0.0053 sec