printlogo


کد خبر: 223861تاریخ: 1399/11/12 00:00
استقلال هنوز جانشینی برای کریمی پیدا نکرده!
ایمان عالمی: همه تقصیرها را گردن حسینی نیندازیم

مهدیه دریابیگی  

همچنان استقلال زیر سایه انتقادات به کار خود ادامه می‌دهد. تا حالا سابقه نداشته که تیمی صدرنشین باشد و زیر هجمه انتقادات نتواند کمر راست کند اما تیم فکری مورد انتقاد قرار می‌گیرد چون همه اعتقاد دارند که این تیم خوب کار نمی‌کند و سرمربی استقلال هنوز به سیستم واحدی برای ادامه کار نرسیده است! 
همچنان همه فوتبالی‌ها از جمله هواداران استقلال در تعجب هستند که چرا استقلال این قدر نوسان دارد؟
فوتبال همه دقایقش شبیه هم نیست اما موافق هستم که استقلال حرکت سینوسی دارد و هیچ شرایط متعادلی از این تیم ندیده‌ایم. البته تاکنون خوب نتیجه گرفته است اما فکر می‌کنم که آقای فکری به تیم و سیستم مورد علاقه‌اش هنوز نرسیده است. استقلال هنوز جایگزین خوبی برای علی کریمی پیدا نکرده و همین نکته برای این تیم معضل به وجود آورده است.
خیلی‌ها معتقدند که مهدی‌پور توانسته تا حدودی جای علی کریمی را بگیرد.
مهدی‌پور در چند بازی برای استقلال خوب کار کرده است اما هنوز جوان است و جویای نام و نیاز به فرصت بیشتری دارد.
خیلی‌ها معتقدند استقلال هنوز به ترکیب اصلی نرسیده! دائما سیستم عوض می‌کند و در بازی‌ها هنوز دچار سردرگمی است! نظر شما در این خصوص چیست؟
استقلال چند سیستم تاکنون تغییر داده است اما در بازی با نفت با سیستم 2-5-3 بازی کرد و خوب هم بازی کرد. فکر می‌کنم این بهترین سیستمی بود که استقلال تاکنون بازی کرده و بازیکنان در این سیستم وظایف خود را بهتر درک کرده‌اند. البته نمی‌دانم چرا ریگی در این بازی کنار گذاشته شد؟! هرچند که فکری تعویض‌های خوبی داشت و به نتیجه هم رسید.
در بازی با نفت، رشید مظاهری جای خود را به حسینی داد، تغییری که نتیجه خوبی برای استقلال نداشت و حسینی گل به خودی زد! البته گفته شد مظاهری به خاطر اینکه در خصوص کادرفنی اظهارنظر کرده در این بازی کنار گذاشته شده است. نظر شما در خصوص این جابه‌جایی چیست؟
ما نمی‌دانیم چه اتفاقاتی در تیم افتاده و به همین دلیل نمی‌توانیم در این خصوص نظر بدهیم اما نمی‌توانیم حسینی را مقصر اصلی بدانیم. حسینی در این بازی چند واکنش خوب هم داشت. به هر حال از این اتفاقات برای بازیکنان بزرگ هم رخ می‌دهد.
حرکت سینوسی استقلال در بازی‌ها همه را نگران کرده است! شما فکر می‌کنید این اتفاق آینده استقلال را تحت تأثیر قرار دهد؟
خب این حرکت می‌تواند خطرناک باشد. استقلال اگر نیم فصل اول امتیازات را از دست بدهد به طور حتم در نیم فصل دوم به مشکل می‌خورد و باید حواسش به این مسأله باشد.

Page Generated in 0.0059 sec