printlogo


کد خبر: 223858تاریخ: 1399/11/12 00:00
اردوگاه آبی

بازگشت دیاباته به تمرین
 استقلال پس از کسب تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان، جمعه شب به تهران رسید تا آنها دیروز یک جلسه تمرینی را برگزار کنند که در آن، بازیکنانی که مقابل نفت به میدان رفته‌اند در تمرین ریکاوری حضور پیدا کرده و سایرین نیز زیر نظر کادرفنی، مشغول انجام دستورات تاکتیکی باشند اما شیخ دیاباته مهاجم آبی‌پوشان و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که دو روز قبل از مصاف با مسجدسلیمانی‌ها دچار مصدومیت شد و نتوانست تیمش را در بازی جمعه همراهی کند، دیروز در محل تمرین استقلال حضور پیدا کرد. 
دیاباته که در دیدار مقابل تراکتور موفق شده بود طلسم گل نزدن‌هایش را بشکند، به دلیل آسیب‌دیدگی استقلالی‌ها را در سفر به مسجدسلیمان همراهی نکرد و بعضی از رسانه‌ها با اعلام مصدوم نبودن وی، از قهر این بازیکن به دلیل عدم دریافت مطالباتش خبر داده‌اند که این خبر با تکذیب شدید باشگاه استقلال همراه شد. 
در صورتی که دیاباته در تمرینات گروهی این هفته استقلال حضور پیدا کند، این احتمال می‌رود او برای بازی بعدی آبی‌پوشان در دسترس فکری باشد. استقلال باید روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی قائمشهر برود.
 
خواسته فکری از شاگردانش:
حواستان به حاشیه‌ها نباشد
تمرین روز شنبه استقلال از ساعت ۱۳ و پس از حدود ۳۰ دقیقه صحبت‌های محمود فکری با بازیکنان آغاز شد. 
سرمربی استقلال نکاتی را درباره شرایط استقلال به بازیکنان بیان کرد و از شاگردانش خواست بی‌توجه به حواشی، تمرکز خود را حفظ کنند و برای شاد کردن دل هواداران در ادامه لیگ، تلاش کنند. 
پس از صحبت‌های او، بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود مشغول شدند. 
استقلالی‌ها در بازی با نفت مسجد سلیمان به نتیجه تساوی رضایت دادند و روز گذشته تمرین ریکاوری انجام دادند تا خودشان را برای بازی با نساجی آماده 
کنند.

Page Generated in 0.0053 sec