printlogo


کد خبر: 223856تاریخ: 1399/11/12 00:00
خبر

حبیب نورمحمدف فوتبالیست می‌شود
 حبیب نورمحمدف چهره سرشناس مبارزات آزاد MMA و UFC، از یک تیم جاه‌طلب در دسته سوم فوتبال روسیه به نام کامانز پیشنهاد دریافت کرده است. پس از آنکه قهرمان UFC مهارت‌های فوتبالی‌اش را در یک بازی تدارکاتی در اردوگاه تمرینی تیم اسپارتاک مسکو در دبی به نمایش گذاشت، توجه مسئولان باشگاه کاماز به این ورزشکار اهل داغستان جلب شده است و به همین دلیل این باشگاه با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود از او برای بازی در این تیم دعوت کرده است. در پست این باشگاه آمده است: «PFL (لیگ دسته سوم فوتبال روسیه) UFC فوتبال است... ما هر بازی را برای بردن انجام می‌دهیم و به‌عنوان یک تیم جاه‌طلب انگیزه فراوانی داریم که به دسته دوم راه پیدا کنیم. ما حتی برایت مجوز بازی هم گرفته‌ایم. اگر همه چیز خوب پیش برود، فقط لازم است که تاریخ صدور را روی آن بزنیم.»
کاماز یکی از تیم‌های لیگ دسته سوم روسیه است که شانس زیادی برای صعود به دسته بالاتر دارد. این تیم قرار است از 12 فوریه (12 روز دیگر) یک اردوی تمرینی سه هفته‌ای در منطقه نووروسیسک روسیه برگزار کند و از نورمحمدف هم خواسته که در این اردو شرکت کند. حبیب 32 ساله طرفدار رئال مادرید است اما او اخیراً با فیرجیل فن‌دایک، مدافع تیم لیورپول عکس یادگاری انداخت که در فضای مجازی هم منتشر شد تا علاقه‌اش به فوتبال بیش از پیش به همه ثابت شود. حبیب که از قدیم طرفدار فوتبال بوده است، بعد از پایان دادن به حرفه‌اش در UFC (ماه اکتبر سال 2020) هنوز حاضر به بازگشت به اکتاگون نشده و این در حالیست که او تنها یک پیروزی دیگر می‌خواهد تا رؤیای پدر فقیدش را برای کسب سی‌امین مبارزه بدون شکست محقق کند. دانا وایت، رئیس مسابقات UFC تلاش فراوانی انجام داده تا حبیب را برگرداند اما تا الان هنوز نتوانسته او را نسبت به انجام این کار متقاعد کند. طبق ادعای وایت، حبیب گفته تنها در صورتی که یک مبارز در دسته سبک وزن او را برای مبارزه متقاعد کند، حاضر است برگردد.
حبیب چندی پیش به شوخی گفت که بازیکن آزاد است و می‌خواهد برای فوتبالیست شدن تمرین کند. او حتی یک بار اعتراف کرد که فوتبال را به MMA ترجیح می‌دهد و در کودکی رویای فوتبالیست شدن را داشته و همیشه مسابقات فوتبال را تماشا می‌کرد.
 
 
مورینیو به آلی مجوز رفتن می‌دهد
در حالی که تنها یک روز به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در ماه ژانویه باقی مانده است، خبر مهمی از اردوی تاتنهامی‌ها به گوش می‌رسد؛ اینکه ژوزه مورینیو سرمربی این تیم بالاخره حاضر شده که به هافبک انگلیسی تیمش دله آلی اجازه دهد تاتنهام را ترک کند و به تیمی برود که فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد. آلی در این فصل برای تاتنهام صرفاً نقش یک نیمکت‌نشین را ایفا کرده است و به همین دلیل مدتی است که شایعه رفتنش از این تیم شنیده می‌شود. این شایعات بعد از انتصاب مائوریسیو پوچتینو - سرمربی سابق آلی در تاتنهام - به‌عنوان سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن قوت گرفته و گفته می‌شود که مربی آرژانتینی خواهان جذب بازیکن انگلیسی تیم سفیدپوش لندن است. خود آلی نیز از تجدید دیدار با پوچتینو استقبال کرده اما دانیل لوی، رئیس باشگاه هنوز مجوز خروج این هافبک را صادر نکرده است. علاوه بر این مصدومیت جدید هری‌کین از ناحیه قوزک و خانه‌نشینی چند هفته‌ای و به تبع غیبتش در بازی‌های مهم تاتنهام، مانعی دیگر را سر راه انتقال آلی قرار داد. اکنون اما ظاهراً مورینیو به لوی گفته است که حتی با وجود غیبت کین نیازی به آلی ندارد. به این ترتیب به نظر می‌رسد که راه انتقال آلی به پارک‌دو‌پرنس هموار شده باشد. حالا فقط رضایت لوی مانده است، کسی که تا الان برای فروش آلی بی‌میل بوده است.
مذاکرات برای انتقال آلی همچنان ادامه داد اما این بازیکن که 12 ماه پیش تاتنهامی‌‌ها روی او 120 میلیون پوند قیمت گذاشته بودند، زمان زیادی برای گرفتن مجوز بازی در فرانسه ندارد و از شانس بد او مصدومیت جووانی لوسلسو و هری کین هم اوضاع تیم را به هم ریخته و ممکن است که به همین دلیل نظر دانیل لوی در آخرین ساعات بازار تغییر کند. علاوه بر این به نظر می‌رسد که شانس آلی برای بازی کردن در غیاب کین بیشتر خواهد شد و همین می‌تواند فرصتی برای او باشد تا شایستگی‌اش را بار دیگر به مورینیو اثبات کند.
 

Page Generated in 0.0049 sec