printlogo


کد خبر: 223756تاریخ: 1399/11/9 00:00
خبر

بدهی والنسیا تسویه شد
پرونده اینیگو والنسیا، یکی از دستیاران کالدرون، جزو مواردی بود که در دادگاه داوری ورزش برای آن استیناف‌خواهی شده بود ولی در نهایت باشگاه پرسپولیس با توجه به رقم مورد تعهد و هزینه‌های رسیدگی در CAS، تصمیم گرفت آن را از جریان رسیدگی خارج کند. مدیریت باشگاه در نهایت روز سه‌شنبه پس از تأمین اعتبار ارزی مورد نیاز، نسبت به واریز به شماره حساب اعلامی اقدام کرد. باشگاه منتظر رسیدن پول به حساب و اخذ تأیید آن است تا با ارسال سند به فیفا، این پرونده بسته شود.
 
خروج میناوند از خواب مصنوعی
دکتر هاشمیان پزشک میناوند و انصاریان درباره شرایط این دو بازیکن گفت: «یکی از اقدامات مهمی که در چند روز آینده باید انجام دهیم آن است که میناوند از شرایط خواب مصنوعی خارج شود. در حال برنامه‌ریزی برای این کار هستیم. او به نسبت روزهای نخست شرایط بسیار پایداری دارد. همچنین ریه علی انصاریان درگیر کرونا است و با کمک تنفس مصنوعی و داروهای درمانی به دنبال درمان او هستیم البته او در خواب مصنوعی نیست و شرایطش به گونه‌ای است که نیاز به خواب مصنوعی ندارد.»
 
تمرین اختصاصی سیدجلال
در تمرین دیروز پرسپولیس که سبک بود بازیکنان در قالب چهار گروه به مدت ۳۰ دقیقه تنیس فوتبال بازی کردند و  پس از آن، راهی سالن شدند و به مدت ۳۰ دقیقه به کارهای بدنسازی با وزنه پرداختند.محمد حسین کنعانی زاد‌گان زیر نظر کادر پزشکی بود و سید جلال حسینی نیز با نظارت کادر پزشکی تمرینات ویژه خود را انجام داد و طبق نظر کادر پزشکی، طی روزهای آینده وضعیت او برای حضور در دیدار مقابل ماشین سازی، مشخص خواهد شد.در حاشیه تمرین بازیکنان پیگیر مراسم قرعه‌کشی بودند تا اطلاعاتی در خصوص حریفان خود در مرحله گروهی به دست بیاورند.
 
مطهری غایب تمرین
حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس بعد از بازگشت تیم از اراک و شکست سرخ‌ها مقابل آلومینیوم در تمرینات تیمش شرکت نکرده است. مطهری به خاطر بیماری و شوک عصبی ناشی از باخت شرایط جسمانی خوبی ندارد و در دو روز گذشته در تمرین غایب بوده است. البته مطهری تست کرونا داده و خوشبختانه درگیری این ویروس دردسرساز و خطرناک نشده است. به نظر می‌رسد مربی سرخ‌ها از امروز به تمرین تیمش برگردد و آماده بازی با ماشین‌سازی شود.

Page Generated in 0.0071 sec