printlogo


کد خبر: 223697تاریخ: 1399/11/9 00:00
جنجال در فوتبال

موضوع کلوپ فودبال شعبه 3 کمیساریای حسن‌آباد
مقام محترمه حکومت جلیله نظامی دام بقائه
در ایام جمعه یک عده از اروپاییان و کلوپ‌های متفرقه فوت ‌بال در کالج آمریکایی «بیرون دروازه یوسف آباد» بازی فوت بال دارند که لدی الاقتضاء مأمورین کمیساریا حفظ نظم آن محوطه را عهده‌دار می‌باشند. روز جمعه 16 نیز مسابقه فوت بال بین کلوپ طهران و ارامنه «در گاراژ لنچ» بوده و از طرف مدیر آن اطلاع داده بودند که جمعی از اطفال مصمم اغتشاش هستند. لذا نایب دویم هدایت‌الله‌خان به معیت یک عده آژان برای حفظ نظم و جلوگیری از فساد اشخاص مزبور، بالنتیجه در ساعت 6 بعد از ظهر اشخاص مفصله ذیل مقیمین گذر وزیر دفتر را، دو نفر طفل سیدعبدالله شاگرد بنا ولد سید حاجی- غلامرضا شاگرد بنا ولد مشهدی احمد- استاد حسن بنا ولد استاد رجب- غلام شاگرد بنا ولد علی بیک- مهدی جگرکی ولد محمدحسین به کمیساریا جلب و راپورت دادند که مشارالیه از بدو شروع بازی، حاضرین را تمسخر نموده و قصد اغتشاش داشته چون جلب آنان باعث هیاهو و اضطراب جمعیتی می‌گردید.
دستور- آقای نایب رضاخان رسیدگی نمایید.
 ***
اداره کل تشکیلات نظمیه
دایره پلیس اونیفورمه؛ طهران 17 برج حوت؛ شعبه 3 حسن‌آباد
متن راپورت:
و به علاوه با آژان‌ها طرفیت و از آمدن امتناع داشتند، به سکوت گذرانیده - پس از ختم بازی، آنان را جلب و مخصوصاً در موقع خروج اروپاییان به عنوان اینکه «فلان زن ارمنی یک شاهی» آنان را متغیر و توجه سایرین را جلب می‌نمودند - در کمیساریا موقع تحقیقات بکلی منکر، ولی مطابق راپورت صاحب منصب و آژان‌های مأمور، محکوم - لذا مشارالیهم را توقیف - اینک 5 نفر مذکور را با سه ورقه استنطاق به آن اداره محترم اعزام می‌دارد - دو نفر اطفال مجلوب نیز پس از چند ضربه شلاق مرخص گردیدند. کمیساریا نمره 3 حسن آباد.
 ***
حکومت نظامی طهران و توابع، تاریخ 18 برج حوت سیچقان ئیل(سال موش)
مقام منیع حکومت جلیله نظامی ایالت طهران دامت شوکه العالی
با نهایت احترام به عرض می‌رساند در تعقیب راپورت نمره 2670 کمیساریای ناحیه 3 حسن‌آباد - راجع به اعزام پنج نفر به جرم شلوق(شلوغ) کردن و حرکات ناشایسته - در موقع بازی فودبال اروپایی‌ها در کالج آمریکایی - پس از چند ورقه استنطاق کتبی به خلاف خود اقرار نمودند. راپورتا عرض شد که هر نوع فرمایند اطاعت شود.
 ***
حکومت نظامی طهران و توابع، تاریخ 19 برج حوت سیچقان ئیل(سال موش)
دائره: اجرا          
ضمیمه 8: نمره 1508
مقام منیع حکومت جلیله نظامی ایالت طهران دامت شوکت العالی
با نهایت احترام به عرض می‌رساند در تعقیب راپورت نمره 1489 راجع به خلاف پنج نفر در کالج آمریکایی - دستخط مبارک زیارت - هر یک به پنجاه ضربه شلاق تنبیه جسمانی مجازات - و به قید التزام مرخص شدند - عیناً دوسیه امر و اوراق التزام را از لحاظ مبارک می‌گذراند.
امضا: کلنل کاظم‌خان سیاح
 

Page Generated in 0.0053 sec