printlogo


کد خبر: 223600تاریخ: 1399/11/7 00:00
سوارز اتلتیکو را قهرمان می‌کند؟
جام را گاز بزن!
سیمئونه: از همان لحظه‌ای که با لوییس سوارز تلفنی صحبت کردم به این نتیجه رسیدم که انتقال او به سود اتلتیکومادرید است و او میل و انرژی فراوانی را برای تیم به ارمغان خواهد آورد

آیسان سعیدی
 
صدرنشین لالیگا حالا به او می‌نازد. همو که در تابستان به طرز بی‌رحمانه و نامهربانانه‌ای از نیوکمپ بیرون انداخته شد و با اشک از بارسا خداحافظی کرد تا به متروپولیتانو برود. جایی در قلب پایتخت، شهری که در تمام این سال‌ها میعادگاه دشمن بوده اما ستاره دل شکسته راهی تیم دوم پایتخت شد تا عصر تازه‌ای را آغاز کند. عصری در مکتب ال چولو که با فوتبال سلحشورانه و ماجراجویی‌هایش در این سال‌ها از اتلتیکو تیمی متفاوت و دوگانه ساخته. تیمی که هوادارانش را سرمست ‌کند و تا سرحد جنون برساند اما رقبا از آن متنفر باشند.
دوگانه عشق و نفرت، دلدادگی و دشمنی. در تمام این سال‌ها اتلتی یک لقمه گلوگیر برای دو غول اسپانیا بوده که حتی فینال چمپیونزلیگ را هم تجربه کرده اما هیچ‌گاه دستش به جام نرسیده.
سایه روخی بلانکو در تمام این سال‌ها روی جام افتاده اما قرمز و سفیدها از چنگ زدن به آن محروم بوده اند. این فصل اما حکایت متفاوتی دارد. حضور مهاجم کارکشته‌ای که گل را بو می‌کشد و در محوطه جریمه کمتر موقعیتی را از دست می‌دهد، سبب شده تا اتلتی از همین ابتدای فصل تخت گاز به سمت جام حرکت کند.
در تابستان امسال نام‌های تیم‌های زیادی به عنوان مقصد بعدی لوییس سوارز مطرح شد، اما او در نهایت بعد از جدایی از بارسلونا تصمیم گرفت به پیشنهاد اتلتیکومادرید پاسخ مثبت دهد. دیگو سیمئونه مدعی شد از همان اولین تماس تلفنی متوجه شده این مهاجم باتجربه و اروگوئه‌ای به درد تیمش خواهد خورد.
اتلتی حالا با 7 اختلاف امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر بالاتر از رقیب همشهری ایستاده و در لالیگا آقایی می‌کند. آنها این هفته هم خفاش‌ها را شکار کردند و در این مأموریت مثل همیشه سوارز نقش اول بود که باز هم گل زد.
سیمئونه درباره حضور ستاره اروگوئه‌ای در تیمش می‌گوید: «از همان لحظه‌ای که با لوییس سوارز تلفنی صحبت کردم به این نتیجه رسیدم که انتقال او به سود اتلتیکومادرید است و او میل و انرژی فراوانی را برای تیم به ارمغان خواهد آورد. البته دیگر بازیکنان تیم نیز به لوییس سوارز کمک می‌کنند تا در اوج قرار گرفته و موفق به گلزنی بشود زیرا این کاری است که او همیشه در طول دوران حرفه‌ای خود انجام داده است.

Page Generated in 0.0049 sec