printlogo


کد خبر: 223596تاریخ: 1399/11/7 00:00
لواندوفسکی آماده‌ترین بازیکن دنیا
بازگشت بعد از لغزش

سامان موحدی راد
 
یک دهه قبل شالکه و بایرن با هم برای قهرمانی می‌جنگیدند. ولی حالا یکی در صدر رقابت‌های بوندس لیگا حضور دارد و دیگری آخرین تیم این جدول است. شالکه یکی از قطب‌های فوتبال آلمان حال و روز بدی دارد. آنها چند روز پیش و بعد از اینکه در 30 مسابقه اخیر خود موفق به گلزنی نشده بودند با پیروزی برابر هوفنهایم به یک سال تاریک در تاریخ باشگاه‌شان پایان دادند. اما حتی این پیروزی روحیه بخش هم موجب نشد تا آنها در برابر بایرن مونیخ شانسی داشته باشند.
تیم هانسی دیتر فیلیک بعد از چند لغزش در هفته‌های اخیر آمده بود تا فاصله خودش با نزدیک‌ترین رقیبش در لیگ را بیشتر کند و با یک نمایش درخشان موفق شد چهار گل به دروازه شالکه بدوزد. هانسی فیلیک بهم بعد از بازی به این لغزش‌ها اشاره کرد و گفت: «پس از دو شکست، مهم بود که ثبات‌مان را برگردانیم. حالا دو کلین‌شیت پیاپی به ثبت رسانده‌ایم. البته خوشحالم که توانستیم در این هفته، 9 امتیاز کسب کنیم. از نتیجه امروز خوشحالیم اما در یکسری چیزها می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، بخصوص در کار با توپ حین مالکیت. این هفته نتایج به سود ما در لیگ رقم خورد اما مهم است که در هر بازی، رویکردمان مثل چند بازی اخیر باشد. ما می‌خواهیم صددرصد پتانسیل‌مان را به نمایش بگذاریم.»
این روزها روبرت لواندوفسکی آماده‌ترین بازیکن بایرن و شاید بهترین بازیکن دنیا باشد. اما ستاره بازی با شالکه کیمیش بود که با سه پاس گل نقش مهمی در کسب این پیروزی پرگل داشت. تیم بایرن نیمکت بسیار خوبی دارد و با نسلی از بازیکنان جوان و با استعداد به نظر می‌رسد تا چند سال می‌خواهد از مهم‌ترین مدعیان اروپا باشد. آنها در لیگ آلمان مثل همیشه بی‌رقیب هستند و منتظرند تا یک بار دیگر قهرمانی اروپا را تجربه کنند. این مهم به مدد جمعی از بازیکنان باتجربه مثل لواندوفسکی که بهترین دوران فوتبالی‌اش را پشت سر می‌گذارد و جمعی از جوانان که آینده فوتبال اروپا هستند قرار است، محقق شود.

Page Generated in 0.0055 sec