printlogo


کد خبر: 223589تاریخ: 1399/11/7 00:00
نکته

زوج عجیب اشتباه نکرد؟
پرسپولیس در شرایطی مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت که سیدجلال حسینی هم به بازی نرسید تا زوج مهدی شیری- احسان حسینی در مرکز خط دفاع شکل بگیرد. این زوج در شروع بازی کمی دستپاچه بودند و حسینی هم یکی دو بار خیلی بد دریبل خورد اما از آنجایی که تیم میزبان عقب بازی می‌کرد فشاری روی آنها وارد نشد.
 با این حال همین که پرسپولیس روی دو ضربه ایستگاهی گل خورد و از قضا حامد پاکدل جلوی مهدی شیری ضربه سر عقبی زد نمایش کم نقص این زوج در جریان بازی به چشم نیامد.
 البته در نیمه دوم شیری به دفاع راست رفت و کامیابی‌نیا مدافع میانی شد اما غیر از یک صحنه میزبان نتوانست فشاری روی این خط بیاورد.
 
اشتباه بزرگ داوری علیه پرسپولیس؟
در شرایطی که یکی از کارشناسان داوری بلافاصله بعد از قضاوت وحید کاظمی در دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک گفت او و تیم داوری بازی را بدون اشتباه تمام کرده و تصمیم‌های او را تأیید کرده است اما در صفحات هواداری پرسپولیس صحنه منجر به گل اول میزبان بازنشر شد و هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند این صحنه اصلاً خطایی رخ نداده است.
 در این صحنه سیامک نعمتی پایش را بالا می‌آورد و بازیکن حریف از راه می‌رسد و سرنگون می‌شود و داور خطا می‌گیرد. خطایی که به نظر ناشی از اعتراضات پی‌درپی کادر فنی تیم میزبان و تحت تأثیر فشار آنها به داور گرفته شد.
 
فقط چهار موقعیت گل؟
با شروع بازی و گل زودهنگام پرسپولیس به نظر می‌رسید تیم یحیی در این مسابقه کار راحتی در پیش دارد و می‌تواند از ضعف خط دفاع حریف نهایت بهره را ببرد اما سرخ‌ها در مجموع نود دقیقه تنها چهار موقعیت گل ایجادکردند؛ یکی در نیمه اول و سه تا در نیمه دوم. 
اولی را در دقیقه 15 عبدی از دست داد، نوراللهی در نیمه دوم دو شانس گلزنی در دقایق 55 و 83 داشت و یک بار هم شوت نعمتی را گلر حریف در دقیقه 70 دفع کرد که قطعاً این تعداد موقعیت گل برای بیرون آمدن از گرداب اراک کافی نبود.

Page Generated in 0.0048 sec