printlogo


کد خبر: 223588تاریخ: 1399/11/7 00:00
حاشیه

استقبال جالب اراکی‌ها
از وقتی پرسپولیس وارد اراک شد، هواداران این تیم در این شهر تنهایش نگذاشتند و استقبال جالبی از تیم محبوب‌شان به عمل آوردند. اراکی‌ها روز قبل از بازی مقابل هتل تیم محبوب‌شان را خیلی تشویق کردند و قبل از رسیدن اتوبوس تیم به ورزشگاه هم کاروان سرخ‌ها را در میان تشویق‌ها و ابراز احساسات‌شان اسکورت کردند تا افشین پیروانی و یحیی گل محمدی در مصاحبه‌های قبل از بازی از این همه شور و علاقه تشکر کنند.
 
وقت‌کشی میزبان
بازیکنان تیم آلومینیوم اراک از همان نیمه اول و زمانی که در دقیقه 30 از پرسپولیس پیش افتادند شروع به وقت‌کشی کردند. مدافعان و دروازه‌بان این تیم بارها با کوچکترین برخورد به زمین می‌افتادند تا ریتم تهاجمی پرسپولیس را خراب کنند که البته به هدف‌شان هم رسیدند. نتیجه این همه وقت‌کشی فقط یک اخطار برای گلر حریف بود.
 
ابراز تأسف یحیی
در لحظات زیادی از بازی دیروز، نیمکت‌نشینان آلومینیوم اراک با اعتراض به تیم داوری و تصمیمات‌شان سعی در تحت تأثیر قرار دادن وحید کاظمی و کمک‌هایش داشتند و تقریباً به هر سوتی که علیه این تیم زده می‌شد، اعتراض می‌کردند. نیمکت‌نشینان تیم میزبان دو بار اخطار گرفتند و چند بار هم داور را مجبور به حضور مقابل نیمکت‌شان کردند که در یکی از این صحنه‌ها یحیی گل محمدی با تکان دادن سر نسبت به این اتفاقات ابراز تأسف کرد. عجیب اینکه یک بار هم وقتی پرسپولیس صاحب توپ شد تا با اوت دست بازی را شروع کند یک توپ اضافه وارد زمین شد تا کار سرخ‌ها را سخت کنند.
 
با افراد متفرقه
در شرایطی که اعلام شده حضور تماشاگران در بازی‌ها ممنوع است ولی در دیدار دیروز تعداد زیادی از افراد متفرقه در جایگاه ویژه ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک حضور داشتند که مشخص نبود این نفرات به چه شکل وارد استادیوم شده‌اند. جالب اینکه پرسپولیس قبل‌تر در مسجد سلیمان و قائمشهر هم مقابل بخشی از هواداران میزبان بازی کرده بود!

Page Generated in 0.0050 sec