printlogo


کد خبر: 223566تاریخ: 1399/11/7 00:00
خبر و مصاحبه

تسویه 26 میلیارد از بدهی مالیاتی کشتی
نایب رئیس فدراسیون کشتی از تسویه 26 میلیارد تومانی بدهی‌های مالیاتی این فدراسیون، طی چند روز اخیر خبر داد. حمید سوریان، نایب رئیس فدراسیون کشتی در این رابطه گفت: «یکی از مهم‌ترین اصول مدیریتی، شفاف و روشن بودن حساب‌های مالی و خیالی آسوده از بابت نداشتن بدهی است و این امر باعث می‌شود تا مدیر مجموعه بتواند با جذب منابع مالی جدید، برنامه‌های راهبردی خود را به اجرا بگذارد و این اصل مهم از بدو ورود تیم مدیریتی جدید در فدراسیون کشتی در اولویت و دستور کار قرار گرفت.» او ادامه داد: «خوشبختانه توانستیم با پیگیری‌های مکرر و همراهی بسیاری از عزیزان در سازمان امور مالیاتی وضعیت بدهی مالیاتی (مالیات عملکرد، تکلیفی، حقوق و ماده ۱۶۹ تا پایان سال ۹۴) فدراسیون را مشخص کرده و حدود ۲۶۰ میلیارد ریال از بدهی‌های مالیاتی را تسویه و مفاصا از سازمان امور مالیاتی دریافت کنیم که این کار بی‌نهایت ممتاز، موجب تقلیل بدهی‌های معوق فدراسیون گذشته به ۱۰ درصد شد.» دارنده ۷ مدال طلای رقابت‌های جهانی و المپیک در پایان گفت: «مسیری که فدراسیون کشتی برای تسویه حساب خود در موارد مالیاتی طی کرده می‌تواند راه خوبی برای سایر فدراسیون‌های ورزشی باشد، البته این موضوع نیازمند استمرار و پیگیری‌های لازم است.»
 
 
حمایت فدراسیون کشتی از کشتی‌گیران استقلال
فدراسیون کشتی از کشتی‌گیرانی که به دلیل کشتی گرفتن در فینال لیگ برتر از سوی باشگاه استقلال جریمه شده‌اند، حمایت می‌کند. امیرمحمد یزدانی، نادر حاج آقانیا، محمدرضا سرگو، سجاد غلامی، عباس فروتن و علی موجرلو کشتی‌گیرانی بودند که از سوی این باشگاه با جریمه 35 درصدی و یونس امامی با جریمه 65 درصدی از قرارداد محکوم شدند. محمد طلایی که در روز فینال از کشتی‌گیران تیمش خواسته بود مقابل بازار بزرگ صف‌آرایی کنند نیز 35 درصد و بهروز یاری که بعد از وقایع روز پایانی لیگ علیه رضا یزدانی مصاحبه کرده بود هم با 70 درصد جریمه مواجه شدند. فدراسیون کشتی که پیش از این اعلام کرده بود اجازه نمی‌دهد کشتی‌گیرانی که برخلاف نظر سرمربی استقلال در فینال لیگ روی تشک رفته بودند متضرر شوند، از آنها حمایت کرد. در این مورد از فدراسیون کشتی خبر می‌رسد که قطعاً نفراتی که در فینال لیگ آزاد برخلاف تصمیم کادر فنی استقلال روی تشک رفتند، مورد حمایت فدراسیون کشتی خواهند بود. استقلالی‌ها که نسبت به برخی اتفاقات اعتراض داشتند، روز فینال لیگ برتر از کشتی‌گیران‌شان خواستند مقابل بازار بزرگ کشتی نگیرند که این تصمیم با عصبانیت علیرضا دبیر و غلامرضا محمدی و تهدید به دو سال محرومیت از تیم ملی همراه شد و در نهایت فینال لیگ به انجام رسید.
 
 
استراحت ۸ روزه بوکسورها پس از پایان اردوی کیش
اردوی تیم بوکس جوانان که از دو هفته قبل در جزیره کیش آغاز شده بود، دوشنبه- 6 بهمن‌ به پایان رسید. 
در این اردو که 14 روز به طول انجامید، 13 بوکسور حضور پیدا کردند و رقابت‌های انتخابی درون اردویی هم برگزار شد تا عیار فنی بوکسورها مشخص شود. 
طبق سیاست کادرفنی در هر اردو بوکسورهای مدعی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا در نهایت بهترین نفرات در اوزان دهگانه شناسایی شوند. 
اردوی بعدی تیم جوانان پس از 8 روز استراحت به احتمال فراوان به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.
 این احتمال وجود دارد لیست بوکسورهای حاضر در اردوی بعدی با تغییراتی نسبت به اردوی کیش همراه باشد. 
شاگردان رضا مهدی‌پور خود را برای رقابت‌های قهرمانی جهان که اردیبهشت ماه سال آینده در لهستان برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.
 

 


Page Generated in 0.0062 sec