printlogo


کد خبر: 223560تاریخ: 1399/11/7 00:00
مصاحبه و خبر

اخبار ضد و نقیض درباره میزبانی فولاد - العین
نشریه «العرب» قطر دیروز در گزارشی به زمان و مکان برگزاری مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا 2021 پرداخت. در این گزارش این رسانه قطری مدعی شد بازی فولاد خوزستان نماینده کشورمان در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا 2021 در تاریخ 18 فروردین به میزبانی ایران برگزار می‌شود. این در حالی است که سایت «الامارات الیوم» خبر داد باشگاه العین رسماً نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرد که بازی این تیم با فولاد خوزستان در تاریخ 18 فروردین در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین برگزار خواهد شد. قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 چهارشنبه آینده در مالزی برگزار می‌شود تا تیم‌ها رقبای خود را در مرحله گروهی بشناسند.
 
 
واکنش مدیرعامل فولاد به خبر میزبانی اماراتی‌ها:
همه چیز امروز مشخص می‌شود
سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه صحبت‌ها درباره میزبانی العین شایعه است و امروز قرعه‌کشی انجام خواهد شد، درباره بحث‌های عجیبی که در مورد میزبانی فولاد خوزستان از تیم العین امارات در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا منتشر می‌شود، می‌گوید: «در سیدبندی، نام ایران بالاتر از نام امارات قرار دارد و این یعنی سهمیه کشور ما برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر است؛ حتی طبق برنامه‌ای هم که به ما دادند نام فولاد اول نوشته شده است. همه اینها به معنی این است که در میزبانی اولویت با تیم ماست اما اینکه چرا قرار است در این مرحله با العین بازی کنیم تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) است. بعد از اتفاقی که برای استقلال رخ داد و این تیم سهمیه مستقیم صعود به دور گروهی را گرفت ما مجبور شدیم با العین بازی کنیم. تا قبل از آن قرار بود به مصاف تیم الزورای عراق برویم. با این حال تمامی صحبت‌ها برای میزبانی العین از تیم ما شایعه است. امروز (سه‌شنبه) ۸ بهمن‌ماه قرعه‌کشی انجام و تکلیف همه چیز مشخص می‌شود. ما هم باید تا امروز صبر کنیم و نتیجه نهایی را ببینیم.»
 
 
وضعیت گردان فردا مشخص می‌شود
شهاب گردان، دروازه‌بان اول ذوب‌آهن به‌دلیل مصدومیت از ناحیه عضلات دوقلو، دو بازی قبلی تیمش را از دست داد. این بازیکن در دو هفته اخیر مراحل درمانی را زیر نظر کادر پزشکی ذوب‌آهن سپری کرده و تا 70 درصد به بهبودی رسیده است. با این حال هنوز شرایط گردان برای همراهی تیمش در بازی جمعه برابر نساجی مبهم است. قرار است وضعیت قطعی این بازیکن فردا (چهارشنبه) مشخص شود و اگر کادر پزشکی صلاح بداند، گردان در سفر به قائمشهر تیمش را همراهی خواهد کرد. محمد قریشی، مدافع ذوب‌آهن هم که از ناحیه عضلات کشاله دچار پارگی شده است، همچنان مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد و نمی‌تواند در بازی با نساجی هم تیمش را همراهی کند.
 
 
می‌خواهم شکایتم را به دادگاه CAS ببرم
واسعی: کسانی که محرومم کردند راحت می‌خوابند؟
سعید واسعی، هافبک تراکتور که با فسخ قرارداد با پیکان به این تیم پیوسته، با محرومیت چهارماهه مواجه شده و اکنون نزدیک به دو ماه دوری از میادین را تجربه می‌کند. واسعی در مورد آخرین وضعیتش می‌گوید: «حدود ۵۰ روز است که از محرومیت من می‌گذرد ولی هیچ‌کس از باشگاه پیگیر کارهای من نبوده و اصلاً انگار نه انگار که من بازیکن تراکتور هستم. من واقعاً در تمام این مدت تنها بودم و به‌تنهایی کارهای پیگیری محرومیتم و اعتراض به رأی صادرشده را انجام دادم.» هافبک محروم تراکتور در مورد بازی با مسئولان باشگاه هم توضیح می‌دهد: «چند بار قرار بود به دیدن مسئولان باشگاه بروم ولی هر بار به‌دلیل و بهانه‌ای با این موضوع موافقت نکردند و جلسه‌ انجام نشد تا حرف‌هایم را بزنم و پاسخ بگیرم و واقعاً دلیل این رفتارها را از مسئولان محترم و عزیز تراکتور نمی‌دانم. حتی بحث فسخ قرارداد هم که پیش آمده بود نمی‌دانم چه شد و کاش حداقل تکلیف من را روشن می‌کردند و اگر من را نمی‌خواهند هم بگویند تا تکلیفم را هرچه زودتر بدانم. اگر حکم عادلانه‌ای صادر نشود و من به حقم نرسم حتماً این پرونده را به CAS خواهم برد و تا آخر پیگیر گرفتن حقم هستم‌. امیدوارم آنهایی که باعث شدند حق من ضایع شود و بی‌دلیل در اوج دوران فوتبالم از بازی کردن محروم باشم شب راحت بخوابند.»
 

Page Generated in 0.0045 sec