printlogo


کد خبر: 223557تاریخ: 1399/11/7 00:00
عبدالله حسینی: نمی‌دانم دلیل پیروز نشدن‌مان دقیقاً چیست
کادر فنی ذوب‌آهن آخریــــن مقصـــر است
اگر بخواهیم به‌دنبال مقصر نتایج تیم بگردیم کادر فنی ما آخرین مقصر است و دلایل زیاد دیگری وجود دارد که قبل از مربیان اجازه نداده ما کارمان را به نحو احسن انجام دهیم و نتیجه بگیریم

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
سیدعبدالله حسینی، مدافع میانی تیم ذوب‌آهن معتقد است بسیاری از موارد علیه تیم آنها بوده و مانع نتیجه‌گیری تیم ذوب‌آهن شده و در این بین انتقاد یکطرفه از کادر فنی تیم‌شان را منصفانه نمی‌داند، چون معتقد است کادر فنی تیم ذوب‌آهن در کسب نتیجه آخرین مقصر است. او بازی تیم‌شان مقابل نساجی در شمال را جنگ دو تیم بحران‌زده و آن دیدار را یک جنگ تمام‌عیار می‌داند.
 
تیم‌تان از بحران درآمده؟
 وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد حاشیه‌هایی به سراغش می‌آید و یکسری حساسیت‌ها هم در این بین به وجود می‌آید، اما همه در بازی‌های ما دیدند واقعاً تیم ضعیفی نیستیم اما نمی‌دانم چرا در نتیجه گرفتن نتوانسته‌ایم با وجود تمام تلاشی که انجام دادیم موفق عمل کنیم و مزد زحمات‌مان را بگیریم.
دلیل نتیجه نگرفتن تیم‌تان دقیقاً چیست؟!
 واقعاً نمی‌دانم اسم این موضوع را چه بگذارم؛ بدشانسی، اشتباهات داوران یا اشتباهات خودمان و یا مسأله دیگری را دلیل نتیجه نگرفتن‌مان معرفی کنم.
اما الان صحبت‌هایی در خصوص برکناری سرمربی‌تان شنیده می‌شود.
 فکر می‌کنم بازی‌هایی که ارائه می‌دهیم را همه دیده‌اند. 
کادر فنی تمام زحمات و کارهایی که در تمرینات و برای بازی‌ها لازم بوده را به بازیکنان گوشزد و تک‌تک بازیکنان را هم خوب توجیه کرده و در یک جمله وظیفه خودش را به نحو احسن انجام داده است.
اما به هر حال مسئول نتایج تیم در وهله اول کادر فنی است.
 اگر بخواهیم به‌دنبال مقصر نتایج تیم ما بگردیم کادر فنی ما آخرین مقصر است و دلایل زیاد دیگری وجود دارد که قبل از مربیان اجازه نداده ما کارمان را به نحو احسن انجام دهیم و نتیجه بگیریم.
در خصوص داوری‌ها صحبت کردی. به نظرت داوری‌ها چقدر در نتیجه نگرفتن تیم‌تان مقصر بوده‌اند؟
 در سه چهار بازی ما داوری مقصر بوده و اشتباهات داوری اجازه نداده ما به حق‌مان برسیم.
در بازی‌تان مقابل مسجدسلیمان هم بشدت به داوری معترض بودید!
 بله؛ چون مجتبی حقدوست، بازیکن تیم ما گل کاملاً سالمی را به ثمر رساند که کارشناسان هم به آن صحه گذاشتند، اما متأسفانه داور آن را منظور نکرد.
 جدا از آن، یک خطای پنالتی صددرصد هم به سود ما گرفته نشد تا ما از یک برد قطعی محروم بمانیم. این موارد اجازه نداده ما به حق خودمان برسیم و روحیه بازیکنان‌مان را در بازی‌ها تحت تأثیر خودش قرار داده چون با یک پنالتی هم یک تیم ممکن است نتیجه بگیرد و خودش را چند پله در جدول بالا بکشد.
در خصوص بازی‌تان مقابل تیم نساجی در قائمشهر چه صحبتی داری؟ دیداری که برای‌تان به‌جهت شرایط تیم شمالی بسیار سخت خواهد بود.
 بله؛ بازی بسیار دشواری را پیش‌رو داریم. 
هم تیم ما و هم نساجی در چند بازی اخیرمان نتیجه نگرفته‌ایم به همین دلیل بازی پیش‌رو، ارزشی شش‌امتیازی برای دو تیم دارد و هر دو تیم برای خارج شدنم از بحران به این برد نیاز دارند که این مسأله کار را برای دو تیم خیلی سخت می‌سازد و در واقع بازی را به یک جنگ تمام‌عیار تبدیل خواهد کرد.
بازی در زمین چمن مصنوعی به دشواری کار تیم‌تان هم می‌افزاید؟
 بله، دقیقاً همین‌طور است. بازی در زمین چمن مصنوعی قائمشهر که شرایط خوبی هم ندارد بسیار دشوار است اما ما هم محکوم به برد هستیم و هیچ چاره‌ای جز برد نداریم و شرایط هرچه باشد باید نهایت تلاش‌مان را برای برد انجام دهیم. 
زمین چمن مصنوعی هم نمی‌تواند مانع پیروزی تیم ما شود چون خیلی انگیزه داریم و می‌دانیم تنها راه خارج شدن از بحران‌مان پیروزی است. 
تیم ما پتانسیل فنی بالایی دارد و با یک برد تیم ما از بحران خارج می‌شود.
 

Page Generated in 0.0048 sec