printlogo


کد خبر: 223446تاریخ: 1399/11/5 00:00
طنزیم
بازگشت به دوران بگم بگم!

هومن جعفری
 
محمد علوی، مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص مذاکره با بازیکنان‌شان به فارس گفت: «تصور می‌کنم این اقدام برای برهم زدن آرامش فولاد است. وقتی بازیکنی با باشگاه قرارداد دارد، آیا این کار قانونی است که با او تماس می‌گیرند و می‌خواهند هوایی‌اش کنند؟ اصلاً به چه دلیل آقای مربی با بعضی بازیکنان ما در تماس است؟ چیزی غیر از این است که می‌خواهد آنها را تحت تأثیر قرار دهد؟ دوست ندارم ماجرا کش پیدا کند. ما تیمی متحد هستیم که هیچ‌کس از بیرون نمی‌تواند به آن ضربه بزند ولی به این دوستان هشدار می‌دهم اگر قرار باشد دست از سر فولاد بر ندارند، مجبور خواهیم بود تا ماجرای جادو و جنبل را برملا کنیم و فیلم جادوگرشان را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.»
سؤال: اگر فیلمی از جادوگری یک تیم لیگ برتری در اختیار دارید، نباید آن را در اختیار کمیته اخلاق بگذارید؟ حتماً باید با بازیکن تیمتان غیرقانونی مذاکره کنند تا تصمیم بگیرید چنین موردی را فاش کنید؟
فدراسیون فوتبال صاحب ندارد وگرنه این حرف‌ها خودش احضار به فدراسیون داشت!
*
خوان گاسپارت رئیس سابق بارسا که مدت‌ها نایب رئیس باشگاه بود، برای اولین بار اعتراف کرد که سال 1988 مجبور شده از جیب خودش برای پرداخت غرامت به لوئیس آراگونس هزینه کند.
«وقتی لوئیس آراگونس از بارسا رفت، مبلغی را باید به عنوان غرامت پرداخت می‌کردیم ولی باشگاه حاضر نبود این کار را انجام دهد. این اولین بار است که به این قضیه اعتراف می‌کنم. در نهایت از جیب خودم غرامت را دادم و همین باعث شد تا زمانی که در قید حیات بود، ارتباط ویژه‌ای بین‌مان وجود داشته باشد. از آن پس ما صمیمی‌تر هم شدیم.»
دقت کردید؟ یک جورهایی عین ایران خودمان است. جیب من و جیب باشگاه ندارد. البته اینجا یک جورهایی برعکس است. جیب باشگاه و جیب من ندارد.
 

Page Generated in 0.0055 sec