printlogo


کد خبر: 223443تاریخ: 1399/11/5 00:00
گره‌های پرسپولیس

مازیار گیلکان
 
بازی گرفتن از بازیکنان در پست‌هایی که مهارت کافی را ندارند، تصمیمی است که یحیی گل‌محمدی در مورد چند بازیکن گرفت و پاسخی که دریافت کرد البته مطابق انتظار بود و چندان رضایت سرمربی جلب نشد.
یحیی گل‌محمدی شاید گریزی هم نداشت. نه انتخاب‌های خودش دقیق و چاره‌ساز بودند و نه نیروی انسانی موجود کیفیت لازم را ارائه می‌کرد.
یحیی گل‌محمدی شاید به همین دلیل بر سر مسائل نقل و انتقالات کارش به جدلی بزرگ با هیأت مدیره رسید و به وضعیت نقل و انتقالات اعتراض کرد. البته خود گل‌محمدی نیز در برخی تصمیمات چندان دقیق نبود و این نیز به مشکلات کیفیت بازی‌ها افزود.
یحیی گل‌محمدی حالا منتظر نقل و انتقالات نیم‌فصل است تا بتواند تغییراتی را در تیمش پدید آورد.
اما یحیی باید همزمان همین بازی‌ها را نیز از دست ندهد و هر امتیاز بر باد رفته می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود و قرمزها را از کورس قهرمانی دور کند. بازی با آلومینیوم در اراک برای پرسپولیس کلیدی است. پرسپولیس باید از این شهر با ۳ امتیاز برگردد تا بتواند فاصله‌اش را با صدر کمتر کند.
خرید بازیکنان جدید در نقل و انتقالات نیم‌فصل می‌تواند به پرسپولیس کمک کند اما آن بازیکنان فرضی جدید هم زمان می‌خواهند تا با پیراهن جدید بدرخشند. بنابراین پرسپولیس نمی‌تواند منتظر بنشیند و وقت چنین انتظاری هم ندارد و باید با شرایط موجود پیش برود و با افزودن توانایی نیروی انسانی‌اش به آینده فکر کند.
برای این پرسپولیس فقط مصدومیت بازیکنان کم بود که این هم انگار به مشکلات اضافه شده است. یحیی گل‌محمدی با اغراق و شوخ‌طبعی گفته که من و افشین پیروانی هستیم و می‌توانیم در دفاع بازی کنیم. این شوخی یحیی البته با واقعیت چندان فاصله‌ای ندارد، بخصوص اگر مصدومیت جلال حسینی و حسین کنعانی‌زادگان جدی‌ باشد.
بازی امروز پرسپولیس شاید تصویری از مشکلات و گره‌های پرسپولیس باشد و البته شاید تصویری از حل شدن مشکلات و باز شدن گره‌ها با خوشفکری و دقت در تصمیمات.
 

Page Generated in 0.0054 sec