printlogo


کد خبر: 223429تاریخ: 1399/11/5 00:00
خبر و مصاحبه

تردید پورموسوی برای استفاده از ۳ بازیکن
صنعت‌نفت آبادان در حالی این هفته برابر سپاهان قرار خواهد گرفت که چند بازیکن این تیم برای این مسابقه شرایط مبهمی دارند. حسن بیت‌سعید، مهدی زبیدی و عبدالله ناصری سه بازیکنی هستند که در روزهای گذشته با مصدومیت دست‌و‌پنجه نرم می‌کردند، ولی آسیب‌دیدگی این نفرات تا حدود زیادی برطرف شده است. البته این احتمال وجود دارد که آنها در صورت حضور مقابل سپاهان دوباره مصدوم شوند به همین دلیل سرمربی صنعت‌نفت آبادان در استفاده از این سه بازیکن تردید دارد. وضعیت بیت‌سعید، زبیدی و ناصری بعد از انجام تمرین امروز مشخص خواهد شد. حامد فلاح‌زاده، رضا خالقی‌فر و علی آل‌کثیر هم مصدوم بودند، ولی آنها مشکلی برای بازی با سپاهان ندارند. فاخر تهامی هم از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده و تا پایان فصل نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.
 
 
کنایه مس رفسنجان به داور:
خسته نباشید!
باشگاه مس رفسنجان به اشتباهات داور بازی مقابل پیکان بشدت اعتراض کرد. روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان با انتشار اظهارات حسین عسگری، کارشناس داوری فوتبال ایران درباره قضاوت پیمان فرخی‌مهر در بازی با پیکان و اشاره این کارشناس به اشتباه بودن پنالتی خودروسازان، به اشتباهات تیم داوری اعتراض کرد: «خسته نباشید آقای فرخی‌مهر! ما این بازی را با همت و غیرت بازیکنان‌مان 10 نفره بردیم اما فشاری که قضاوت پراشتباه شما به تیم ما وارد کرد را فراموش نمی‌کنیم.»
 
 
اقدام‌ ناقص تراکتور برای پیگیری پرونده سلیمی
باشگاه تراکتور نسبت به رأی صادرشده از سوی کمیته وضعیت در پرونده ایمان سلیمی اعتراض کرد. کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به‌تازگی با صدور رأیی اعلام کرد فسخ قرارداد ایمان سلیمی با باشگاه تراکتور قانونی است اما تبریزی‌ها هم حق اعتراض به این رأی را دارند. باشگاه تراکتور پنج روز قبل به رأی کمیته وضعیت اعتراض کرده اما تا کنون هزینه دادرسی را پرداخت و لایحه دفاعی‌‌اش را هم ارائه نکرده است. کمیته استیناف 10 روز به تراکتور فرصت داده اقدام‌های لازم را برای پیگیری پرونده سلیمی انجام دهد و پس از این امر تبادل لایحه بین طرفین دعوی انجام خواهد شد. باشگاه تبریزی تا اواسط این هفته برای پرداخت هزینه دادرسی و ارسال لایحه مربوط به پرونده سلیمی زمان دارد. این مدافع پس از جدایی از تراکتور و منتفی شدن حضورش در یک تیم خارجی، تا کنون با هیچ باشگاهی قرارداد امضا نکرده و این روزها مشغول انجام تمرینات اختصاصی است تا در نیم‌فصل با تیم جدیدش قرارداد ببندد. در چند روز گذشته مباحثی هم در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با این بازیکن مطرح شده اما یحیی گل‌محمدی هنوز لیستی به باشگاه ارائه نکرده که باشگاه پرسپولیس بخواهد برای جذب این بازیکن اقدام کند.
 
 
رأفت: حق‌الزحمه‌ای تا زمان گرفتن نتیجه مطلوب دریافت نمی‌کنم
پایان رأفت از زمانی که هدایت تیم لیگ یکی شهرداری آستارا را بر عهده گرفته، نتایج خوبی به دست آورده و تیمش را به جمع مدعیان صعود رسانده. رأفت که هیچ پولی از این باشگاه دریافت نکرده درباره شرایط شهرداری آستارا می‌گوید: «اگر تیم شهرداری آستارا در لیگ یک حفظ شود یا ارتقا یابد قطعاً این شهرستان مرزی آینده‌سازان خوبی را به فوتبال کشور معرفی خواهد کرد.» سرمربی شهرداری آستارا با اشاره به اینکه حقوق بازیکنان تیم باید پرداخت شود و به‌مرور توسط مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره باشگاه در حال انجام است، ادامه می‌دهد: «تا زمانی که نتیجه قابل قبولی در لیگ یک نگیریم به آرامش نخواهم رسید و هیچ حق‌الزحمه‌ای برای خود از باشگاه شهرداری آستارا دریافت نخواهم کرد. متأسفانه هیچ حمایتی از سوی مسئولان گیلان از تیم فوتبال شهرداری آستارا نمی‌شود. شهرداری آستارا در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان تیم‌های لیگ یک است و ما در واقع روی کاغذ میزبان هستیم ولی همه بازی‌های خود را ۲۰۰ کیلومتر دورتر از شهرستان آستارا برگزار می‌کنیم.» پایان رأفت از پرداخت ۲۰ درصد از حقوق بازیکنان تیم خبر می‌دهد و درباره بازی ملوان می‌گوید: «دوشنبه در شهر رشت و از هفته یازدهم مسابقات لیگ یک میزبان تیم فوتبال ملوان انزلی هستیم و در این بازی مهیج کاملاً هجومی بازی خواهیم کرد. بازی با ملوان برای ما بسیار مهم است و حتماً برای برد به میدان می‌رویم.» رأفت با تأکید بر اینکه همه تلاش خود را خواهیم کرد تا تیم در لیگ دسته یک فوتبال ایران حفظ شود، ادامه می‌دهد: «متأسفانه در بازی‌هایی که میزبان هستیم در واقع میهمان هستیم و تیم ما از این شرایط خسته است.» سرمربی شهرداری آستارا با اشاره به اینکه با توجه به بودجه باشگاه، بین نیم‌فصل برای تقویت تیم حتماً بازیکن جدید و جنگنده جذب خواهیم کرد، می‌گوید: «برد و باخت برای ورزش است و ما در باخت‌ها دوستان و دشمنان خود را می‌شناسیم.»
 

Page Generated in 0.0045 sec