printlogo


کد خبر: 223428تاریخ: 1399/11/5 00:00
نفهمیدیم چرا گل نیمه اول ما مردود شد!
الهویی: شجاعت حلقه گم‌شده تیم ما بود

گل‌گهر بعد از شروع خوب و صدرنشینی در لیگ بیستم، از چهار بازی اخیرش تنها دو امتیاز گرفته است. همچنین شکست خانگی 2 بر یک مقابل تراکتور چهارمین شکست گل‌گهر در هفت بازی اخیر لیگ محسوب می‌شود.
الهویی، مربی گل‌گهر معتقد است بازیکنان تیمش در بازی مقابل تراکتور شجاعت لازم را نداشتند و در نشست خبری گفت: «در روزی که شجاعت حلقه گم‌شده تیم ما بود، در بازی که می‌توانستیم به برد دست پیدا کنیم، شکست خوردیم. این یک پیغام مهم به بازیکنان بود که باید شجاع باشیم و کیفیت بالای خودمان را به‌خوبی پذیرفته و بفهمیم. ما جلوی تیمی مثل تراکتور بازی را کنترل کرده و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما باید یاد بگیریم دکمه بازگشت وجود ندارد و باید 90 دقیقه شجاع بوده و سه امتیاز را کسب کنیم.»
الهویی اضافه کرد: «موفقیت یک پروسه زمان‌بر است. فقط کیفیت فنی به موفقیت یک تیم کمک نمی‌کند؛ شما باید یک قلب بزرگ و یک ذهن حرفه‌ای داشته باشید. درست کردن این تغییر بزرگ در ذهن و قلب بازیکنان تیمی که فصل گذشته اولین سال حضورش در لیگ برتر بود زمان می‌برد. اگر به بازی نگاهی کارشناسی داشته باشید می‌بینید تیم نسبت به بازی‌های اول فصل، کیفیت پایین‌تری ارائه نمی‌دهد. مشکل ما این است که باید یاد بگیریم شجاع باشیم. تا شجاع نباشیم نمی‌توانیم از کیفیت‌مان استفاده کنیم. شیری که شجاع نباشد از گرسنگی می‌میرد، چون نمی‌تواند شکار کند. امیدوارم با تجربه و درایت آقای قلعه‌نویی این زمان را کوتاه‌تر کنیم. راه روشنی پیش روی ماست چراکه بخش فنی داستان را بسیار خوب جلو رفتیم و مطمئن باشید فصل خوبی خواهیم داشت.»
او معقتد بود اشتباهات داوری هم به زیان میزبان بوده: «در همین بازی با وجود اینکه نسبت به عملکرد ذهنی بازیکنان‌مان انتقاد داریم، اشتباه داور روی نتیجه تأثیر داشت. ما با سه دوربین صحنه گل نیمه اول از رو کرنر (که مردود شد) را می‌بینیم اما نمی‌فهمیم که چه کسی روی چه کسی خطا کرده است؟ روی گلی که علیزاده زد هیچ خطایی ما ندیدیم. باز هم اشتباهات داوری مثل هفته‌های قبل جریان بازی را به ضرر ما رقم زد.»
 الهویی در پایان گفت: «تیمی که در سال دوم به‌دنبال ثبات در لیگ برتر است، این پستی و بلندی‌ها برایش طبیعی است. من به شما قول می‌دهم اگر آقای قلعه ‌نویی با آن جایگاه و توانایی‌هایی که دارد نبود، این دست‌اندازها زیاد بود. تیم نیاز به زمان دارد که ذهن خود را برای جنگ‌های بالای جدول آماده کند. چیزی که تراکتور را برنده این بازی کرد، ذهن بزرگ چند بازیکنی بود که جام‌جهانی بازی کرده و در اروپا حضور داشته و ذهن و قلب شجاعی دارند. ما باید این را در تیم خودمان ایجاد کنیم. هرکس سوار کشتی گل‌گهر است باید این را در خود ایجاد کند و اگر نتوانست از آن پیاده شود.»
 

Page Generated in 0.0044 sec