printlogo


کد خبر: 223427تاریخ: 1399/11/5 00:00
به‌خوبی گل‌گهر را کنترل کردیم
چمنیان: این برد ما را به آینده امیدوار کرد

تراکتور بعد از شکست خانگی مقابل استقلال موفق شد در سیرجان گل‌گهر را شکست بدهد و فاصله‌اش با صدر را کمتر کند. عباس چمنیان، مربی تراکتور درباره این برد مهم گفت: «پیش‌بینی بازی فوق‌العاده سختی را داشتیم. گل‌گهر نشان داده بود تیم بسیار مطرح، باکیفیت و تأثیرگذاری است. می‌دانستیم بازی سختی داریم و گل‌گهر هم مهره‌های بسیار خوبی دارد. در فضای شهر سیرجان با توجه به ارتفاع این شهر، بازی کردن کار ساده‌ای نیست. بچه‌ها در مجموع امروز خوب کار کردند. گل‌گهر تیم خطرناکی است و با ارسال توپ‌های بلند در بخش حمله خطرناک ظاهر می‌شود و این جزو نقاط قوت ما بود که به‌خوبی آنها را کنترل و از فرصت‌ها استفاده کردیم. بعد از گلی که در نیمه اول زدیم، فشار گل‌گهر در شروع نیمه دوم طبیعی بود چراکه به‌دنبال جبران و تغییر نتیجه بودند.
 بچه‌های ما نشان دادند برای 90 دقیقه آماده هستند و توانستند شرایط را عوض کنند و به این ترتیب از فرصت به دست آمده استفاده کردیم و به گل رسیدیم.»
چمنیان اضافه کرد: «بعد از بازی با استقلال که متأسفانه شرایط بدی رقم خورد، اتفاق بسیار خوبی بود که توانستیم در سیرجان سه امتیاز مهم و ارزشمند را کسب کنیم تا در بالای جدول بمانیم. این برد ما را به آینده امیدوار کرد. حتماً برای بازی‌های آینده برنامه خواهیم داشت و امیدوارم از کیفیتی که بازیکنان در این بازی نشان دادند در بازی‌های آینده نیز استفاده کنیم.»
او درباره بحث وقت‌کشی و درگیری‌های پایان بازی هم گفت: «در فلسفه تراکتور وقت‌کشی نیست. نوع بازی تیم گل‌گهر برخوردهای زیادی را در زمین ما به وجود آورد که باعث ورود پزشکان و تأخیر در بازی شد. شروع‌کننده اتفاق پایان بازی هم بازیکن تیم گل‌گهر بود. بهتر است زمانی که بازی مطابق میل ما پیش نمی‌رود، روح بازی جوانمردانه را حفظ کنیم. ما روی بازی جوانمردانه همیشه تأکید داریم و به‌دنبال این هستیم که خدشه‌ای به روح فوتبال وارد نشود.»
چمنیان در پایان درباره مصدومیت اخباری و حضور فرعباسی درون دروازه تراکتور گفت: «برخوردی که اتفاق افتاد متأسفانه باعث شکستگی بینی اخباری و او به بیمارستان منتقل شد. امیدوارم مشکل او جدی نباشد. البته حبیب فرعباسی از دروازه‌بانان خوب لیگ ماست که فصل گذشته هم حضور مؤثری در نفت مسجدسلیمان داشت. او خوشبختانه توانست با تمرکز بالا جای اخباری را پر کند. اینکه ما در پست‌های مختلف بازیکنانی داریم که در موقعیت‌های اضطراری به کمک تیم می‌آیند، از ویژگی‌های تیم ماست.»
 

Page Generated in 0.0049 sec