printlogo


کد خبر: 223425تاریخ: 1399/11/5 00:00
مدیرروستا: نباید به خواب فرو برویم
یک تیم به‌خاطر قهرمانی‌ها و هوادارانش خاص می‌شود
فراز در پیکان رشد کرده بود و دو گل هم به ما زد که به‌خاطر جوانی‌اش شادی گل‌هایی داشت و پیراهنش را درآورد که ما به حساب جوانی‌اش گذاشتیم؛ البته شادی گل حق بازیکن است. بعد از بازی به من زنگ زد و سوء‌تفاهمات برطرف شد

گفت و گو
جعفر برزگر   
 
پیکان دو بازی اخیرش را با شکست پشت سر گذاشته اما علی‌اصغر مدیرروستا، سرپرست این تیم به آینده پیکان بسیار امیدوار است. او اعتقاد دارد باید به رده‌های بالاتر هم در جدول فکر کرد. ملی‌پوش سابق کشورمان که با حضور روی نیمکت پیکان به بار فنی این تیم افزوده مسائل مطرح‌شده از سوی برخی تیم‌ها مبنی بر خاص بودن یک تیم را نمی‌پذیرد.
 
بعد از باخت به سپاهان تصور می‌شد پیکان بتواند با برتری مقابل مس رفسنجان به روزهای خوب هفته‌های قبلش برگردد.
 ما بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول هم به گل رسیدیم، اما به نظرم بازیکنان در نیمه دوم با این تفکر به میدان آمدند که سه امتیاز در جیب‌شان است، به همین دلیل وقتی با تیم سختکوش مس رفسنجان مواجه شدند به مشکل خوردند. در این نیمه یکی دو اشتباه فردی داشتیم که به هر حال در فوتبال اگر اشتباهی رخ ندهد توپی هم از خط دروازه عبور نمی‌کند. مقابل سپاهان هم حداقل باید بازی تمام می‌شد اما این دو بازی تلنگری برای ما بود تا بازی‌های‌مان را جدی‌تر بگیریم.
تیم حریف و سرمربی‌اش اعتراضاتی به تیم داوری و نیمکت تیم شما داشت.
 ربیعی پس از بازی با من صحبت کرد اما اشاره‌ای به این موضوع نداشت. اجازه هم نمی‌دهم نیمکت تیم پیکان جر و بحث یا برخوردی با نیمکت تیم مقابل داشته باشد. من هم موضوع خاصی را ندیدم. نه‌تنها مس و پیکان بلکه تمام تیم‌های لیگ برتر رویه اعتراض و فشار به داور را پیش گرفته‌اند. فکر می‌کنم خیلی از تیم‌ها به‌دنبال گرفتن حق‌شان از این طریق هستند اما در روز بازی پیکان و مس نیمکت هر دو تیم آرام‌تر از دیدارهای قبلی‌شان بود. هر زمان پنالتی اعلام می‌شود تیم‌ها با شدت و حدت اعتراض می‌کنند. امیدوارم هرچه سریع‌تر سیستم VAR به ایران بیاید تا حق به حقدار برسد و این مشکلات هم رفع شود. باید این اتفاق رخ بدهد. می‌بینید در سطح اروپا و جهان با استفاده از این سیستم میزان اشتباهات داوری به صفر خیلی نزدیک شده است و تا 99 درصد حق به حقدار می‌رسد. آمدن کمک‌داور ویدئویی به فوتبال، داوری و نیمکت‌های ما هم خیلی کمک می‌کند زیرا مربیان خیال‌شان از داوری راحت می‌شود و می‌دانند اگر اتفاقی رخ بدهد، با استفاده از VAR فیلم آن صحنه مشکوک بازبینی خواهد شد و اگر اشتباهی شد، رأی را برمی‌گردانند.
بعد از بازی با مس رفسنجان ظاهراً از فراز امامعلی دلخور شده بودید.
 فراز در پیکان رشد کرده بود و دو گل هم به ما زد که به‌خاطر جوانی‌اش شادی گل‌هایی داشت و پیراهنش را درآورد که ما به حساب جوانی‌اش گذاشتیم؛ البته شادی گل حق بازیکن است. بعد از بازی به من زنگ زد و سوء‌تفاهمات برطرف شد.
فاصله زیادی تا بازی با فولاد دارید و به نظر می‌رسد این مهم به شما کمک می‌کند.
 صددرصد این مسأله به تیم ما و کادر فنی کمک می‌کند تا روی نقاط ضعف و قوت خودمان و حریف کار کنیم. البته گروه آنالیز و کادر خیلی زحمت می‌کشند و از هر تیم به نکات بسیار مهمی اشاره می‌کنند. فولاد تیم بسیار خوب و پرمهره‌ای است و مطمئناً تماشاگران تلویزیونی بازی زیبایی را خواهند دید.
خیلی تیم‌ها به برنامه‌ریزی بازی‌ها اعتراض داشتند.
 تاریخ مسابقات تیم‌ها را در این فصل خیلی اذیت کرده و اصلاً خوب نیست برای نیم‌فصل دوم بلاتکلیف باشیم. به نظر من تا پایان این هفته باید زمان نقل‌و‌انتقالات و دور برگشت را مشخص و اعلام کنند زیرا تیم پیکان نیاز دارد با جذب بازیکن برای نیم‌فصل دوم تقویت شود. تا کنون که نظری از ما در این مورد نگرفته‌اند. بر خلاف 2، 3 سال قبل که لیگ برنامه‌ریزی خوبی داشت اما اکنون سازمان لیگ و باشگاه‌ها سردرگم هستند. هرچه سریع‌تر برنامه دقیق اعلام شود، به همه کمک خواهد شد.
از جایگاه پیکان راضی هستید؟
 پیکان از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی است که بازیکنان بزرگ زیادی در این تیم بازی کرده‌اند. این تیم از حدود سال 79 که دوباره به‌صورت جدی به حیاتش ادامه داد فراز و نشیب زیادی داشت، اما به دلیل همان پشتوانه‌اش هر زمان که به لیگ یک سقوط کرد دوباره و خیلی زود به لیگ برتر برگشت. البته نسبت به سال قبل خیال‌مان راحت‌تر است و انتظار داریم با حمایت و توجه بیشتر جایگاهش بالاتر هم برود. امسال جایگاه‌مان خوب است و نباید به خواب فرو برویم و با برنامه‌ریزی بتوانیم شرایط بهتری را برای پیکان رقم بزنیم.
بعضی تیم‌ها از یک تیم به‌عنوان تیم خاص یاد می‌کنند و...
 به نظر من پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور به‌دلیل قدمت، قهرمانی‌ها و هوادارانی که دارند تیم‌های خاصی هستند، اما اصلاً اعتقاد ندارم نتایج آنها به‌خاطر خاص بودن‌شان رقم بخورد.
 

Page Generated in 0.0050 sec