printlogo


کد خبر: 223414تاریخ: 1399/11/5 00:00
خبر

سفر با اتوبوس
پرسپولیس امروز پس از آخرین تمرین خود پیش از دیدار با آلومینیوم در هفته دوازدهم لیگ برتر با دو دستگاه اتوبوس به اراک می‌رود. سرخ‌پوشان برای مشخص شدن زمان تمرین امروز منتظر قطعی شدن زمان سفرشان به اراک هستند اما به احتمال فراوان بعد از ظهر به این سفر می‌روند. همچنین اعضای کاروان پرسپولیس بعد از بازی با آلومینیوم، بلافاصله راهی تهران می‌شوند.
 
بشار بهترین شد
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با پایان نظرسنجی بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا 2020، نتیجه نظرسنجی را اعلام کرد که بشار رسن هافبک سابق پرسپولیس با کسب 80درصد آرا با قاطعیت از سوی کاربران کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا 2020 شناخته شد. ناکاگاوا هافبک یوکوهاما مارینوس با 5درصد نفر دوم این نظرسنجی شد.
 
جلسه فنی و تمرین
تمرین دیروز پرسپولیس از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و 65 دقیقه طول کشید. پیش از آغاز تمرین، اعضای تیم در جلسه فنی شرکت کردند و پس از آن، بازیکنان وارد زمین چمن ورزشگاه شدند. سرخپوشان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم بدن‌ها را گرم کردند و سپس در قالب سه گروه به تمرین آقا وسط پرداختند. پاسکاری‌های کوتاه و بلند، بخش بعدی تمرین بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد. در مرحله بعدی تمرین، مرور کارهای تاکتیکی و تیمی در دستور کار قرار گرفت.
 
کمال در تمرین گروهی
در تمرین دیروز، سید جلال حسینی و محمد حسین کنعانی‌زادگان همچنان زیر نظر کادر پزشکی، برنامه‌های ویژه خود را دنبال کردند. کمال کامیابی‌نیا هم علاوه بر انجام تمرینات اختصاصی خود، در بخش‌هایی از تمرینات گروهی و تیمی شرکت کرد. وی در بازی با فولاد دچار آسیب‌دیدگی شد و اکنون شانس بیشتری برای حضور مقابل آلومینیوم دارد.
 
برد امیدها در دقیقه 90
سرخپوشان امید در ششمین هفته رقابت‌های لیگ برتر امیدهای تهران در ورزشگاه بعثت برابر میزبان خود، تیم بادران به پیروزی دست پیدا کردند.شاگردان منصور هاشمی، سه امتیاز این بازی را با گل دقیقه ۹۰ بازیکن تعویضی خود محمد مهدی شهپری از آن خود کردند تا با  ۱۰ امتیاز به مکان هفتم جدول صعود کنند.

Page Generated in 0.0055 sec