printlogo


کد خبر: 223411تاریخ: 1399/11/5 00:00
یحیی چشم انتظار تأیید فسخ
ایمان سلیمی – پرسپولیس گیر اساسی دارد

از دو سه ماه قبل یحیی گل محمدی و پرسپولیس دنبال ایمان سلیمی مدافع میانی فصل قبل تراکتور بودند. سلیمی هم قراردادش را فسخ کرد تا به پرسپولیس بیاید اما همان زمان گفته شد با مدل فسخ قرارداد این بازیکن، او فقط می‌تواند در خارج از کشور بازی کند. سلیمی البته به خارج نرفت و بدون تیم ماند تا تکلیف فسخش مشخص شود اما حالا یحیی دوباره او را خواسته و از باشگاه تقاضا کرده مقدمات جذبش را فراهم کنند.

باشگاه از فدراسیون استعلام گرفته و دنبال این است که مشکل سلیمی با تراکتور را حل کند. از قرار معلوم فدراسیون فسخ این بازیکن را قانونی دانسته اما به تراکتور هم فرصت اعتراض داده که هنوز این فرصت تمام نشده اما یحیی، سلیمی را می‌خواهد.
در مورد اینکه آیا این انتقال سرانجام می‌شود یا نه همچنان شک و شبهات بسیاری وجود دارد چرا که کادر فنی پرسپولیس هنوز نمی‌دانند بالاخره فسخ قرارداد سلیمی با باشگاه سابقش شدنی خواهد بود یا خیر.
در عین حال کادر فنی پرسپولیس برای یافتن مدافع میانی گزینه دیگری ندارد و سلیمی تنها گزینه آنها برای پر کردن جای خالی شجاع است. در واقع مشخص نیست اگر تراکتور اعتراض کند و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون در تجدیدنظر به سود این باشگاه رأی بدهد، یحیی و کادرش چه کار خواهند کرد چون ظاهراً هیچ گزینه دیگری در این پست حساس که برای حضور در پرسپولیس مناسب باشد در ذهن مربیان پرسپولیس وجود ندارد.

Page Generated in 0.0051 sec