printlogo


کد خبر: 223401تاریخ: 1399/11/5 00:00
توپ و تور

 پاکدل: باید از قبل برای رده‌های سنی برنامه‌ریزی می‌کردیم
در این دو سال چه کردید آقای رئیس؟
علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال که برای بازدید از مسابقات جوانان و دستجات کشور راهی قم شده پس از تماشای مسابقات درباره شرایط این بخش گفت: «براساس گزارش‌هایی که داشتیم، نگران وضعیت رده سنی جوانان بودیم و لازم دانستم که از نزدیک در جریان شرایط موجود قرار بگیرم. چند بازی که مشاهده کردم، توقع‌ام از لحاظ سطح فنی را برآورده نکرد و توقع داشتم سطح این رقابت‌ها بالاتر باشد.»
او ادامه داد: «باید به این نکته توجه کنیم که این جوانان، نونهالان سال‌های قبل هستند و ما باید از سال‌های قبل به فکر می‌بودیم و برای ارتقای سطح بازی آنها برنامه‌ریزی می‌کردیم اما متأسفانه بی‌ثباتی مدیریتی و اینکه پیامد این مسأله عدم اجرای کامل برنامه‌های فدراسیون بوده به هندبال ما آسیب رساند. البته نباید از نقش دو مقوله مهم آموزش و استعدادیابی صحیح و اصولی و از همه مهم‌تر همراهی آموزش و پرورش در این مقوله غافل شویم، چرا که ما طی سال‌های اخیر یک نسل از مربیان بسیار خوب هندبالی که فعال بودند را از دست دادیم و جایگزینی برای آنها نیامد.»
رئیس فدراسیون هندبال در حالی از عدم انجام کار در سال‌های گذشته شکایت دارد که دو سال از همین گذشته را خودش روی کار بوده و دو سال برای رده‌های سنی زمان قابل توجهی است و کارهای زیادی می‌توان کرد!
پاکدل در ادامه به سطح پایین این رقابت‌ها نیز اشاره کرد: «بالا نبودن سطح کیفی این بازی‌ها نشان می‌دهد که باید در پشتوانه‌سازی جدی‌تر عمل کنیم، ضمن اینکه نباید این نسل را رها کنیم، باید دنبال بهبود سطح کیفی آنها باشیم. همچنین باید در سایر رده‌های پایه با جدیت و برنامه‌ریزی دقیق‌تر پیش برویم.» او ادامه داد: «همه باید از تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان کشورمان حمایت کنیم تا ان‌شاءلله بزودی در تمامی رده‌های پایه پیشرفت و توسعه خوبی داشته باشیم و بتوانیم برای سال‌های آینده تیم ملی هندبال بزرگسالان خوبی را تربیت و آماده کنیم تا در میادین بین‌المللی به خوبی برای نام و پرچم ایران افتخارآفرینی کنند.»
 
 
لیگ بسکتبال زنان
پالایش نفت آبادان تنها تیم بدون شکست
 چند دیدار معوقه لیگ برتر بسکتبال زنان در گروه‌های اول و دوم دیروز (شنبه) برگزار شد. در تنها دیدار معوقه گروه اول نامی‌نو اصفهان و پاز تهران برابر هم به میدان رفتند. نامی نو که از قبل صعود خود را به مرحله دوم مسابقات قطعی کرده بود، دیروز با نتیجه ۷۲ بر ۴۳ پیروز شد. در گروه دوم هم دو دیدار برگزار شد. ابتدا پالایش نفت آبادان با حساب ۷۰ بر ۵۲ نوشت‌افزار کنکو را شکست داد تا تنها تیم بدون باخت لیگ برتر باشد و در دومین مسابقه هم زنان شهر گرگان ۸۴ بر ۶۴ مولتی کافه مشهد را از پیش رو برداشتند‌. تیم‌های گروه دوم در دیگر دیدارهای معوقه یکشنبه، ۵ بهمن به مصاف هم می‌روند که برنامه آن به شرح زیر است:
مولتی کافه مشهد - پالایش نفت آبادان، ساعت ۱۰
شهرگرگان - شورا و شهرداری قزوین، ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه

 


Page Generated in 0.0054 sec