printlogo


کد خبر: 223400تاریخ: 1399/11/5 00:00
خبر

 برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی کشتی  برای تورنمنت‌ها
حضور در اوکراین و ایتالیا در صدر برنامه‌ها
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران اعلام کرد حضور در رقابت‌های بین‌المللی اوکراین و ایتالیا را به فدراسیون پیشنهاد داده است. فدراسیون کشتی اوکراین با ارسال دعوتنامه‌ای به طور رسمی از تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان جهت حضور در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی این کشور گرامیداشت کشتی‌گیران و مربیان برجسته اوکراینی دعوت به عمل آورد. این مسابقات در روزهای هشتم تا دهم اسفند سال ۱۳۹۹ و در ۱۰ وزن به میزبانی شهر کیف برگزار می‌شود. همچنین رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی «ماتیو پلیکونه» ایتالیا روزهای ۱۴ تا ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ در رم پایتخت کشور ایتالیا برگزار می‌شود. غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره حضور در سایر تورنمنت‌های بین‌المللی هم گفت: «از کشورهای مختلف دعوتنامه برای‌مان ارسال شده اما نمی‌توانیم در همه تورنمنت‌ها حضور داشته باشیم. حضور در این تورنمنت‌ها باید هدفمند و طبق زمان مشخص باشد. تورنمنت‌های اوکراین و ایتالیا را به فدراسیون پیشنهاد دادیم. بر همین اساس باید اردوها را آغاز می‌کردیم و حداقل نیاز به ۴ اردو بود که ملی‌پوشان از نظر شرایط روحی و جسمی به وضعیت نسبی برسند و تمرین پرفشار را در دستور کار قرار دهیم. ما شرایط خودمان را می‌سنجیم و در تورنمنت‌هایی که می‌تواند برای‌مان مفید باشد، شرکت می‌کنیم.» او با اشاره به اضافه شدن احمد بذری و ارشک محبی در مرحله جدید اردوی تیم ملی ادامه داد: «گاهی لازم است به کشتی‌گیران تلنگر بزنیم تا اردو هم برای نفرات جوان و هم باتجربه‌ها یکنواخت نشود. دوست داریم کشتی‌گیران در اردوها روند رو به رشد داشته باشند.» علاوه بر اوکراین و ایتالیا فدراسیون کشتی بلغارستان با ارسال ایمیلی از فدراسیون کشتی به جهت اعزام تیم‌های خود به دو جام بین‌المللی دانکلوف و نیکولاپتروف و پتکوسیراکوف و ایوان ایلیف دعوت کرد. پنجاه و هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان جام دانکلوف و نیکولا پتروف روزهای ۱۹ تا ۲۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در شهر پلوودیف بلغارستان برگزار می‌شود.
 
 
خداحافظی با شدیدترین محدودیت‌های ورزشی 
طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند. طبق آخرین اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، هم‌اکنون از نظر شیوع ویروس کرونا، ۱۹ شهر نارنجی، ۱۵۷ شهر زرد و ۲۵۶ شهر آبی هستند، بنابراین دیگر هیچ شهر قرمز کرونایی در کشور وجود ندارد و شهرهایی که در مازندران قرمز بودند نیز نارنجی شده‌اند.
طبق اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در حال حاضر ۱۹ شهر کشور در وضعیت نارنجی یا سطح هشدار ۲ قرار دارند و محدودیت‌های مشاغل سطح ۳ و ۴ در آنها اجرا می‌شود؛ بنابراین استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی مجاز به فعالیت نیستند. همچنین نقاطی که در وضعیت زرد قرار دارند سطح شغلی ۴ در آنها محدود خواهد بود که شامل باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه‌های ورزشی سالنی است که وضعیت ۱۵۷ شهر زرد اعلام شده و شامل محدودیت‌های سطح شغلی چهارم تا پایان هفته جاری خواهند شد.

 


Page Generated in 0.0035 sec