printlogo


کد خبر: 223399تاریخ: 1399/11/5 00:00
روز آرام برای مدعیان

ایران ورزشی - هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال صبح امروز آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در لیگ طی شش مسابقه دیگر به مصاف هم می‌روند. رقابت‌های امروز روز پایانی این هفته از رقابت‌های متمرکز است و پس از برگزاری آن تیم‌ها هشت روزی را استراحت خواهند کرد.
در رقابت‌های امروز هم شش مسابقه در ساعت‌های 11، 15 و 17 در سالن‌های فدراسیون و خانه والیبال تهران برگزار می‌شود.
در هفته بیست و چهارم تیم‌های بالانشین جدول کار دشواری پیش رو ندارند و می‌توانند یک برد دیگر را دشت کنند. از صبح امروز شهداب به مصاف آذرباتری می‌رود، سپاهان با پیکان دیدار می‌کند و فولاد سیرجان ایرانیان هم با راه‌یاب ملل مسابقه خواهد داد.
لبنیات هراز آمل هم به عنوان یکی از تیم‌های بالای جدول در هفته بیست و چهارم با شهرداری گنبد دیدار می‌کند. از میان مدعیان، شهرداری ارومیه در این هفته استراحت خواهد داشت. ارومیه‌ای‌ها از سپاهان صدرنشین و سیرجان رده چهارمی دو بازی بیشتر دارند که البته یک اختلاف آن امروز جبران می‌شود.
به این ترتیب در صورت برد سپاهان مقابل پیکان، این تیم اصفهانی جایگاه خود در صدر را محکم‌تر کرده و این بار با یک برد بیشتر فاصله خود را با ارومیه بیشتر خواهد کرد.
حساس‌ترین رقابت این هفته شاید به نیمه دوم جدول برگردد. جایی که هورسان رامسر و شهرداری قزوین به مصاف هم می‌روند. قزوینی‌ها با پنج برد در رده دوازدهم جدول قرار دارند و هورسان هم با 7 برد نهم است. شهرداری قزوین برای زنده نگه داشتن شانسش برای کسب سهمیه پایانی پلی‌آف نیاز مبرمی به این پیروزی دارد و می‌تواند فاصله‌اش را با یکی از تیم‌های 7 برده جدول کمتر کند. پیش از دیدارهای امروز، سپاهان و شهرداری ارومیه با 17 برد در صدر قرار دارند و لبنیات هراز آمل با 16 پیروزی سوم است. فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب هم با 15 برد چهارم و پنجم هستند و سایپا هم با 14 پیروزی در رده ششم قرار دارد. نارنجی‌پوشان سایپا دیگر تیمی هستند که مانند شهرداری ارومیه در این هفته استراحت می‌کنند.
برنامه کامل هفته بیست و چهارم:
ساعت 11
شهرداری قزوین - هورسان رامسر
شهداب یزد - آذرباتری ارومیه
ساعت 14
راه‌یاب ملل کردستان - فولاد سیرجان
شهرداری ورامین - خاتم اردکان
ساعت 17
پیکان تهران - فولاد مبارکه سپاهان
لبنیات هراز آمل - شهرداری گنبد

Page Generated in 0.0048 sec