printlogo


کد خبر: 223395تاریخ: 1399/11/5 00:00
خبر

 12 تکواندوکار در دور جدید تمرینات تیم ملی بانوان
مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو زنان با حضور ۱۲ هوگوپوش بعد از پایان مسابقات لیگ برتر در مرکز جهانی تکواندو آغاز شد. اردوی تیم ملی تکواندو زنان کشورمان که به دلیل تقارن با برگزاری لیگ تکواندو تعطیل شده بود، از دیروز شنبه 4 بهمن با حضور 12 تکواندوکار مجدداً از سر گرفته شد. مسابقات لیگ برتر تکواندو زنان جام کوثر روزهای پنجشنبه و جمعه با حضور 5 تیم برگزار شد که در نهایت با قهرمانی تیم فتح صدر البرز به پایان رسید. با اعلام سازمان تیم‌های ملی، ناهید کیانی، مهلا مومن‌زاده، نگار اسماعیلی، یلدا ولی‌نژاد، کیمیا همتی، غزل سلطانی، زینب اسماعیلی، پریسا جوادی، تینا مدانلو، طیبه پارسا، کوثر اساسه و زهرا پوراسماعیل در این مرحله از اردو حضور دارند. هدایت این نفرات را مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربی برعهده دارند. دعوت از مهلا مومن‌زاده به این اردو از نکات مهم و جالب توجه است.
 
 
پیام تبریک رئیس فدراسیون‌ جهانی ‌کوراش به ایران
رئیس فدراسیون جهانی کوراش، افتتاح نخستین کمپ بین‌المللی تیم‌های ملی ایران را تبریک گفت. حیدر فرمان، رئیس فدراسیون جهانی کوراش در پیامی تصویری افتتاح فاز نخست کمپ بین‎المللی کوراش در خراسان شمالی را تبریک گفت. حیدر فرمان برای حضور در مراسم افتتاحیه این کمپ دعوت شده بود اما به دلیل وضعیت بحرانی که کرونا به وجود آورده نتوانست به ایران سفر کند. این کمپ بین‌المللی دارای ۴۰۰ متر مربع تشک، ۳۰۰ نفر جایگاه تماشاچیان، دارای رختکن و سرویس‎های اختصاصی، جایگاه ویژه VIP و فضای اداری است. کمپ بین‌المللی تیم‌های ملی کوراش فدراسیون ووشو در بجنورد ۲۲ دی‌ماه سال جاری با حضور امیر صدیقی رئیس این فدراسیون افتتاح شد و مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت.
 
 
قهرمانی آکادمی احمدوند در جام حذفی تنیس زنان
رقابت‌های تنیس جام حذفی زنان با قهرمانی تیم آکادمی تنیس احمدوند به پایان رسید. فینال رقابت‌های تنیس جام حذفی باشگاه‌ها و‌ دستجات آزاد‌ کشور زنان دیروز در زمین‌های مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد و در پایان نماینده هرمزگان توانست با عبور از سد حریف خود عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد.
در نخستین دیدار انفرادی مهتا خانلو از تیم آکادمی تنیس هرمزگان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر مقابل رومینا زینالی از تیم خانه دان (الف) به برتری برسد و در دومین دیدار نیز درسا چراغی از تیم آکادمی تنیس احمدوند با تکرار همین نتیجه مقابل ماندگار به پیروزی دست یافت تا این مسابقه در نهایت به سود نماینده هرمزگان به پایان برسد.
به این ترتیب تیم آکادمی تنیس هرمزگان در جایگاه نخست ایستاد، خانه دان (الف) در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های k2 (الف) و پایا چوب تبریز مشترکاً سوم شدند. در این دوره از رقابت‌ها بیش از ٢٠٠ شرکت‌کننده از استان‌های آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران‌، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس، کرمان، مازندران، هرمزگان، همدان، یزد و جزیره کیش حضور داشتند. سرداوری این دوره از مسابقات برعهده مونا گل نبی بود و مهدیه کریمی فرد نیز به عنوان مدیر حضور داشت.
 
 
11 بهمن، شروع مرحله نهایی لیگ والیبال نشسته
رقابت‌های مرحله پایانی لیگ والیبال نشسته مردان باشگاه‌های کشور از سوی سازمان لیگ برنامه‌ریزی و محل و زمان برگزاری این دوره از مسابقات مشخص شد.
بر همین اساس مرحله پایانی لیگ والیبال نشسته مردان 11 تا 13 بهمن ماه در تهران و به میزبانی سالن نیروی هوایی عقاب تهران برگزار می‌شود. 4 تیم برتر شهرداری وارمین، شهرداری گنبد، ذوب‌آهن اصفهان و مس شهر بابک کرمان به این مرحله راه یافته‌اند که طی سه روز با یکدیگر به صورت دوره‌ای دیدار خواهند کرد که قهرمان لیگ سال 99 مشخص شود.

Page Generated in 0.0048 sec