printlogo


کد خبر: 223394تاریخ: 1399/11/5 00:00
لسترسیتی حریف قدرتمندی است
قدوس: گاهی اوقات احساس می‌کنم می‌میرم

اتفاقاتی که در طول سالیان اخیر برای سامان قدوس رخ داده، عملکرد او را تحت تأثیر قرار داده و باعث شده درخشش این ستاره ایرانی کمتر به چشم بیاید. قدوس بعد از جدایی از اوسترسوند، ابتدا با هوئسکا در اسپانیا توافق کرد و سپس مسیر خود را به فرانسه کج کرد و پیراهن امی‌ین را پوشید. همین تغییر مسیر باعث شد تا قدوس با محرومیت مالی و البته حضور در دیدارهای رسمی مواجه شود و مدتی دور از فوتبال باشد. حالا اما با انتقال به برنتفورد، قدوس نفس راحتی می‌کشد. بخصوص که در این تیم جا افتاده و به بازیکنی مهم تبدیل شده است. سامان قدوس که این روزها به یکی از درخشان‌ترین بازیکنان برنتفورد بدل شده در مصاحبه با سایت باشگاه در خصوص مسابقه با لستر و تاتنهام، آینده برنتفورد و اندیشه‌های سرمربی تیمش صحبت کرد. در چارچوب مرحله چهارم جام حذفی انگلیس، برنتفورد میزبان لسترسیتی است. سامان قدوس که در دو مسابقه اخیر برنتفورد درخشان ظاهر شده و توانسته گل بزند، تصمیم دارد مقابل لسترسیتی که این روزها تیم آماده‌‌ای است بدرخشد.
ستاره ایرانی در مصاحبه با سایت باشگاه گفت: «بازی مقابل لسترسیتی برایم خیلی معنا دارد. من هر جایی می‌روم همه در خصوص جام حذفی صحبت می‌کنند و می‌فهمم چقدر این رقابت برای‌شان اهمیت دارد. لسترسیتی واقعاً تیم قدرتمندی است. من هیچ ضعفی در این تیم، زمانی که مقابل چلسی در هفته گذشته بازی کرد، ندیدم. آنها بازیکنان سطح بالایی دارند. به نظرم مسابقه یکشنبه بسیار سخت خواهد بود.»
ستاره ایرانی برنتفورد درباره اهمیت بالای این بازی گفت: «تمام مسابقات برای ما اهمیت دارند. لیگ برای ما بسیار اهمیت دارد ولی همیشه معتقدم که بازی بعدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اکنون باید با لسترسیتی روبه‌رو شویم و تا آنجا که می‌توانیم در جام حذفی پیش برویم.»
قدوس در خصوص دیدار مقابل تاتنهام که در نیمه نهایی جام اتحادیه برگزار شد نیز صحبت کرد: «به خودمان اعتقاد داشتیم ولی تاتنهام زیبا و دیدنی بازی کرد. درست است که دو بر صفر در آن مسابقه باختیم ولی فکر نمی‌کنم تفاوت آنچنانی با آنها داشتیم. نزدیک بود بازی یک بر یک شود ولی در فوتبال نمی‌دانید چه اتفاقی رخ می‌دهد. تاتنهام تیم بزرگی در لیگ برتر است و ما با چنین تیمی رقابت کردیم.»
ستاره ایرانی در خصوص سرمربی خود، توماس فرانک گفت: «توماس انسانی پرانرژی است و به ما اعتماد به نفس خوبی می‌دهد. حتی زمانی که شما فکر می‌کنید خوب بازی کردید، از شما انتقاد می‌کند تا فشار بیشتری روی شما بیاید و بهتر بازی کنید. هر روز به ما کلیپ‌هایی از خودمان را نشان می‌دهد و به ما می‌گوید که چگونه بهتر شویم. من زمان کوتاهی است که اینجا حضور دارم ولی احساس خیلی خوبی دارم. در حال تلاش هستم تا بهتر شوم و پیشرفت کنم.»
سامان قدوس در خصوص برنتفورد و شرایط تیم گفت: «ما تیمی فوق‌العاده داریم. چند بازیکن خوب داریم و این باعث شده تا تیم بهتر شود. ما کادر فنی فوق‌العاده‌ای هم داریم که ما را کمک می‌کنند که بهتر شویم. ما به این کادر فنی اعتقاد داریم. وقتی به چنین چیزی شما ایمان داشته باشید، باعث می‌شود تیم قدرتمندتر شود. ما به مانند یک خانواده‌ایم و ارتباط خوبی نیز با هم برقرار کرده‌ایم و می‌خواهیم تا رسیدن به اهداف‌مان بجنگیم. شما می‌توانید مبارزه ما را ببینید که چقدر تمرینات ما جدی است. از زمانی که من اینجا رسیده‌ام ما تمرین نامرتب نداشتیم. بله، نمی‌گویم در همه بازی‌ها خوب بوده‌ایم که آن هم دلیل داشته است، می‌گویم تاکنون تمرین بد نداشته‌ایم.»
قدوس در خصوص رضایت از حضور در برنتفورد گفت: «جا افتادن در اینجا هم سخت است و هم آسان. کرونا شرایط ما را سخت کرد و من نتوانستم به صورت عادی با تیم همگام شوم. اگرچه تمرینات خیلی به من کمک کرد و آدم‌های خوب اینجا باعث شدند که احساس ویژه‌ای به من دست بدهد. البته باید بگویم سه بازی در هفته برایم یک اتفاق شوکه‌کننده است. تمام مسابقات هم بسیار سخت و نزدیک است. بعد از بازی من کاملاً‌ احساس می‌کنم از خستگی در حال مرگ هستم. سردرد می‌گیرم، چون واقعاً این لیگ سخت است اما از این سختی لذت می‌برم.»
 

Page Generated in 0.0056 sec