printlogo


کد خبر: 223392تاریخ: 1399/11/5 00:00
آینده مجید حسینی در گرو یک تصمیم
اندرلخت نه، المپیاکوس شاید

مجید حسینی در طول یکی دو فصل اخیر روزهای پر فراز و نشیبی را در ترابزون اسپور سپری کرده است. این مدافع ایرانی و 24 ساله از ابتدای فصل تا همین چند هفته قبل در لیست ترابزون قرار نمی‌گرفت و به همین دلیل زمزمه‌های فروش او شنیده می‌شد اما با مصدومیت یکی از مدافعان، به ترکیب اصلی رسید و آنقدر خوب کار کرد که حالا باشگاه‌های بزرگی به دنبال شکار او هستند. نشریه «gazetedamga» ترکیه از مجید حسینی مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور به عنوان یکی از نفراتی یاد کرد که درباره آینده‌اش سؤالات زیادی وجود دارد. این نشریه خبر داد باشگاه اندرلخت بلژیک که در نقل و انتقالات تابستانی خواهان جذب حسینی شده بود، مجدداً پیشنهاد خود را به این بازیکن ارائه داده است. گویا «پیتر وربک» مدیر فنی تیم اندرلخت که حسینی را زیر نظر داشته است، وضعیت این بازیکن را از مدیر برنامه‌اش جویا شده ولی حسینی در پاسخ عنوان کرده که در ترابزون خوشحال است و لحظه‌ای به ترک این تیم فکر نمی‌کند!
همچنین المپیاکوس یونان نیز خواستار به خدمت گرفتن سید مجید حسینی شده و مذاکرات خوبی نیز با این بازیکن انجام داده است. به گزارش رادیو ورزش یونان، قرارداد مجید حسینی با تیم ترابزون در تابستان به پایان می‌رسد و بعید است او به بازی در این تیم ادامه بدهد. حسینی در فصل جاری در چندین دیدار نیمکت‌نشین بود و به نظر می‌رسد آینده‌ای در این تیم ترکیه‌ای ندارد.
باشگاه المپیاکوس که مدت‌هاست سید مجید حسینی را زیر نظر دارد، برای به خدمت گرفتن این بازیکن تلاش خود را آغاز کرده و خواستار جذب او در زمستان یا در نقل و انتقالات تابستانی شده است. مجید حسینی اولین بار در جام جهانی روسیه چهره شد و به تیم ترابزون ترکیه رفت و در این تیم عملکرد خوبی داشت. حسینی در ادامه مورد توجه چند تیم از جمله المپیاکوس قرار گرفته است. المپیاکوس در حال حاضر در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ یونان قرار دارد و مدعی نخست قهرمانی است.
 

Page Generated in 0.0048 sec