printlogo


کد خبر: 223389تاریخ: 1399/11/5 00:00
نقل قول

سرنوشت مبهم مهاجم ایرانی المپیک
زاهدی: بهترین بازیکن لیگ اوکراین منم
درخشش شهاب زاهدی در تیم نه‌ چندان مطرح المپیک دونتسک این فرصت را به غول‌های لیگ اوکراین داده که برای داشتن ستاره ایرانی این تیم دندان تیز کنند. در حال حاضر همه چیز بین باشگاه کنونی و شهاب زاهدی به هم ریخته است. آنها مدعی شده‌اند شهاب زاهدی مخفیانه با زوریا لوگانسک، تیم سوم جدول رده‌بندی توافق کرده و قرار است از نیم‌فصل دوم برای این تیم به میدان برود. از طرفی اما آنها نمی‌خواهند ستاره خط حمله‌شان را به راحتی از دست بدهند. غیر از زوریا، شهاب چند پیشنهاد مالی بهتر هم دارد؛ شاختار و دینامو در اوکراین و ریوآوه در پرتغال. ریوآوه که زمانی مهدی طارمی را در ترکیب می‌دید تلاش زیادی برای داشتن شهاب کرده ولی با «نه» سفت و سختی از سوی باشگاه اوکراینی مواجه شده است. حالا باشگاه المپیک مانده و شهاب تا بتواند از محل فروش این بازیکن درآمدزایی کند؛ رقم کنونی شهاب چیزی نزدیک به 3۰۰ هزار یورو برآورد شده است. او در گفت و گویی جالب به سؤال‌هایی در زمینه انتخاب بهترین بازیکن لیگ اوکراین پاسخ داده است.
 
 
سه بازیکن برتر لیگ اوکراین را نام ببر؟
می‌توانم تنها یک اسم را بگویم و آن خودم هستم!
سه بازیکن برتر ایران را نام ببر؟
من و بعد بقیه بازیکنان ایرانی (با خنده). تمام بازیکنان تیم ملی ایران مستحق این هستند که بهترین باشند.
آیا اللهیارصیادمنش مهاجم ایرانی زوریا را می‌شناسی؟
بله. ما دوست هستیم. از گلی که به لسترسیتی در لیگ اروپا زد بسیار خوشحال شدم. اللهیار مهاجمی جوان و بااستعداد است و آینده درخشانی دارد.
 اگر از بین دینامو کیف و شاختار دونتسک، دو تیم بزرگ اوکراین پیشنهاد داشتی کدام را انتخاب می‌کردی؟
این دو باشگاه بزرگ هستند. اگر سؤال را درست‌تر بپرسید به تیمی می‌روم که فرصت بیشتری برای بازی داشته باشم و استعدادم را شکوفا کنم. هنگام انتخاب تیم دیگری باید اولین سؤالم این باشد که من در دستور کار مربی قرار می‌گیرم و فرصت بازی پیدا می‌کنم یا نه.
 
 
امیدوارم انصاریان و میناوند هم خوب شوند
مهاجرانی: دو سه روز دیگر مرخص می‌شوم
حشمت مهاجرانی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به ویروس کرونا مبتلا شده است. او درباره آخرین وضعیت خود می‌گوید: «خوشبختانه حال عمومی من خوب است ولی فعلاً در بیمارستان هستم. البته نتایج آزمایش‌ها خوب بوده ولی تشخیص پزشکان این است که باید تا دو روز دیگر در بیمارستان باشم. اگر شرایط همینگونه باشد تا دو سه روز دیگر از بیمارستان مرخص می‌شوم. خیلی‌ها در این چند روز به من لطف داشتند و پیگیر بیماری‌ام بودند که از آنها نهایت تشکر را دارم. برای مهرداد میناوند، علی انصاریان و همه بیماران هم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم این بیماری کرونا هر چه زودتر از تمامی دنیا ریشه‌کن شود و مردم در سلامتی کامل زندگی کنند.»
 
 
ذوالفقارنسب: همه چیز سلامت باشد، شانس جوانان بالا است
 فقط دو سه نفر قابلیت حضور در انتخابات را دارند
بیژن ذوالفقارنسب از جمله پیشکسوتان موجه فوتبال ایران محسوب می‌شود که سابقه سال‌ها بازی، مربیگری و همچنین حضور در هیأت‌مدیره پرسپولیس را در کارنامه دارد. او درباره انتخابات فدراسیون فوتبال که دهم اسفند برگزار می‌شود، می‌گوید: «از پنج نامزد ریاست فدراسیون، دو یا سه نفر قابلیت حضور در رقابت را دارند. تعدادی از افراد واجد شرایط در خیلی از زمینه‌ها، به سلامت برگزاری انتخابات خوش‌بین نبودند و تمایلی به حضور در عرصه نشان ندادند. در ادوار گذشته خیلی راحت برخی افراد را به ریاست فدراسیون فرستادند و امیدوارم این موضوع برای این انتخابات تکرار نشود.
 امیدوارم فضا در روز انتخابات به گونه‌ای باشد که هر عضو مجمع، با اختیار خودش به فرد مناسب رأی بدهد. امیدوارم انتخاباتی صحیح و منطقی برگزار شود. مدیران فعلی فدراسیون فوتبال شانس زیادی برای گرفتن آرا دارند. البته اگر امثال علی کریمی رأی بیاورند، می‌توانند مدیران لایقی کنار خودشان بیاورند و در فدراسیون از آنها کمک بگیرند. این مدیران باید حتماً برنامه و روابط اقتصادی قوی داشته باشند. اگر کارهای فدراسیون روی مدار سلامت پیش برود، شانس جوانان بالا خواهد بود.»

Page Generated in 0.0047 sec