printlogo


کد خبر: 223238تاریخ: 1399/11/1 00:00
با عذرخواهی داور، مصدومیت بازیکن ما خوب می‌شود؟

گفت و گو
محمدقراگزلو   
 
اتفاقات بازی فولاد بیشتر از اینکه درون میدان باشد به حاشیه‌های کنار زمین و درگیری نیمکت‌نشینان دو تیم معطوف شد. درگیری‌هایی که حتی بعد از سوت پایان مسابقه هم ادامه داشت. این درگیری‌ها منجر به اخطار گرفتن دو مربی پرسپولیس و یکی از مربیان فولاد شد. صحبت‌های هاشمی‌نسب در نشست خبری بعد از بازی و بیانیه‌های دو باشگاه علیه هم نیز ادامه این ماجراها بود. ماجراهایی که افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس نمی‌خواهد وارد جزئیات آن شود.
 
آقای پیروانی تصاویر نشان می‌دهد شما بعد از بازی در حال صحبت با جواد نکونام هستید. ماجرا چه بود؟
 چیز خاصی نبود . بالاخره در درگیری‌هایی که پیش آمد، چهارتا حرف هم زده شد اما نمی‌خواهم وارد جزئیات آن ماجرا شوم.
مهدی هاشمی نسب بعد از بازی مصاحبه تندی علیه پرسپولیس کرده. نمی‌خواهید جوابش را بدهید؟
چه بگویم؟ خب نظرش را گرفته. همه حرف‌های‌شان را زده‌اند و ویدئوها هم پخش شده. دیگر چه باید گفت؟
باشگاه فولاد بیانیه داده و در بخشی از این بیانیه درباره رفتار نیمکت پرسپولیس صحبت کرده‌اند. مگر تنش‌ها و درگیری‌ها بعد از تصمیم اشتباه داور مبنی براعلام پنالتی آغاز نشد؟
ببینید تا قبل از پنالتی نیمکت ما هیچ ری‌اکشنی نداشت و هیچ تنش و مشکلی هم پیش نیامد. ما اعتراض‌مان به داوری بود. ضمن اینکه یادتان باشد در بازی قبلی هم از داوری آسیب دیدیم. حالا نمی‌دانم چطور خاص هستیم و خاص بودن‌مان را با این اشتباهات داوری که هر هفته علیه‌مان اتفاق می‌افتد، چگونه توجیه می‌کنند؟
آقای زاهدی‌فر قبل از اعلام پنالتی برای فولاد هم خیلی سوت زد و برخی خطاهای شما را اعلام نمی‌کرد در حالی که کوچکترین برخورد را برای فولاد خطا می‌گرفت.
 من نمی‌خواهم وارد جزئیات مربوط به مسائل داوری شوم اما بار دیگر تأکید می‌کنم، بله ما به پنالتی اعلام شده معترض بودیم اما تا قبل از آن پنالتی نیمکت‌مان واقعاً آرام بود ولی حق‌مان ضایع شد و بعد از پنالتی معترض شدیم چون داور علیه‌مان سوت اشتباه زده بود. حالا هم داور عذرخواهی کرده اما با عذرخواهی هیچ اتفاقی نمی‌افتد.
پنالتی اشتباه اعلام شده علیه پرسپولیس در شرایطی اتفاق افتاد که پرسپولیس چیزی حدود 15 دقیقه تمرکزش به‌هم ریخت و نزدیک بود گل دوم را هم دریافت کنید.
 بله دقیقاً بعد از آن پنالتی مشکلات ما زیاد شد. تمرکز تیم به‌هم ریخت، بازیکن ما اخطار گرفت و همان سوت اشتباه باعث مصدومیت بازیکن ما شد، پس این اشتباه نمی‌تواند بی‌تأثیر باشد. مطمئناً باید قضاوت‌ها بهتر از این باشد و مشخص است چه تیمی بیشتر ضرر کرده. ما در بازی قبل در دربی هم از داوری ضرر کردیم و خواهشم این است ببینند تیمی که بیشترین ضرر را از داوری دیده کدام تیم بوده.
مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری بعد از بازی از مظلوم‌نمایی نیمکت پرسپولیس گفت.
 حالا دیگر نمی‌خواهم وارد جزئیات بشوم و اسم خاصی ببرم. ایشان نظرش را گفته، شما هم لطف کنید و از شخص خاصی اسم نبرید چون من حرف‌هایم را به صورت کلی مطرح کردم. بعد از بازی هم خیلی‌ها خواستند ما درباره اتفاقات حاشیه‌ای بازی صحبت کنیم اما سکوت بهترین کار است، مگر اینکه کسی بخواهد بیش از حد درباره پرسپولیس حرف‌های غیرمنطقی بزند.
اما بیانیه باشگاه فولاد، هم مفصل است هم خیلی تندتر از بیانیه باشگاه پرسپولیس.
مطمئناً اگر باشگاه لازم بداند دوباره عکس‌العمل نشان می‌دهد. این هم در حوزه اختیارات مدیرعامل باشگاه است. من هم فقط در همین حد می‌گویم که قضاوت داور مشکل داشت و ما هم اعتراض کردیم. در بازی دربی هم دیدید که بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. ما توقع داریم تصمیمات درستی در بازی‌هایمان گرفته شود. درست می‌گویند ما تیم خاص هستیم چون 50-40 میلیون هوادار داریم. اگر هم من نوعی اعتراض می‌کنم، به این خاطر است که باید مدافع تیمم باشم و از حق پرسپولیس دفاع کنم. حالا هم داور عذرخواهی کرده. آیا پنالتی برمی‌گردد؟ بازیکن مصدوم‌مان برمی‌گردد؟
یعنی معتقدید این تصمیم اشتباه داور به اندازه کافی تأثیر منفی روی تیم‌تان داشته؟
 بله، می‌گویند در نتیجه بازی تأثیر نداشته اما ببینید بعد از آن تصمیم بود که تنش ایجاد شد، بازیکن‌مان مصدوم شد و مربی‌مان اخطار گرفت. آیا اینها با یک عذرخواهی درست می‌شود؟
 

Page Generated in 0.0076 sec