printlogo


کد خبر: 223228تاریخ: 1399/11/1 00:00
طنزیم
مربی محض

هومن جعفری

می‌گویند مسعود شجاعی تنها سرمربی دنیاست که به بازیکن حریف پاس گل داده اما حقیقتش اینجاست که مسعود شجاعی تنها سرمربی دنیاست که در یک بازی هم به بازیکن خودش پاس گل داده هم به بازیکن حریف! به این نوع سرمربیان در دنیای مربیگری، مربیان محض می‌گویند. 
مربیان محض مربیانی هستند که شهرام بهرام نمی‌شناسند و برایشان مهم نیست مربی کدام تیم هستند. وقتی ببینند بازیکن حریف در موقعیت بهتری قرار دارد، از دادن پاس دریغ نمی‌کنند. این دسته از مربیان، که متأسفانه تعدادشان هم زیاد نیست، نفس مربیگری برایشان مهم است نه برد و باخت! اینکه می‌بینید مسعود شجاعی در یک بازی هم به بازیکن خودی پاس گل می‌دهد و هم به بازیکن حریف، به همین دلیل است و دلیل دیگری هم ندارد.
*
مسعود اوزیل هم لیگ برتر را رها کرد و برای دوزار مال دنیا، جای ایستادن و ماندن یا کم کردن حقوق و پیوستن به تیم‌ها دیگر، به ترکیه برگشت! استاد! ما که می‌دانیم برای کباب ترکی و قلیان، همه کار می‌کنی! چند سال دیگر در اروپا می‌ماندی، کمتر می‌گرفتی، چهار تا فرش و قهوه ترک معامله می‌کردی کم بود پولت در بیاید! بعداً وقتی سی و هفت، هشت سالت شد برمی‌گشتی ترکیه! مشاور درست و درمان ندارید که!
 

Page Generated in 0.0060 sec