printlogo


کد خبر: 223200تاریخ: 1399/11/1 00:00
پرسپولیس کنار سازمان لیگ برای بازگشت تماشاگران

جعفر سمیعی با اشاره به تلاش مسئولان در زمینه‌ بازگشت تماشاگران به استادیوم‌ها گفت: مدیران ارشد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، برنامه‌ریزی‌های خود را در این راستا آغاز کرده‌اند تا زمینه‌ حضور طرفداران فوتبال در استادیوم‌ها را مهیا کنند. در این بین، هرکدام از ارکان فوتبال ایران باید نقش خود را بپذیرند و به تسریع در روند حضور تماشاگران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی کمک کنند.
وی ادامه داد: در باشگاه، برنامه‌ریزی خودمان را داریم و می‌خواهیم برای بازگشت فوری هواداران پرشور و پرشمار پرسپولیس به استادیوم‌ها در کنار مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ و همه تصمیم‌‎سازان امر باشیم. حتی این توانایی را داریم با کمک کمیته‌های مختلف داخل باشگاه، اقدام به فاصله‌گذاری اجتماعی در ورزشگاه آزادی کنیم تا قدمی برای بازگشت تماشاگران برداریم. باشگاه پرسپولیس همواره به نفس حضور تماشاگران در ورزشگاه احترام می‌گذارد و هر اقدامی در جهت بازگرداندن آنها در شرایط کرونا لازم باشد، انجام خواهیم داد. فراموش نکنید پرسپولیس بابت عدم حضور تماشاگران خود در ورزشگاه‌ها، تا به حال بیشترین لطمه را دیده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای‌مان تجربه بزرگی بود و می‌توانیم با الگو گرفتن از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قطر، به برگزاری دیدارهای خود با حضور تماشاگران و هواداران کمک کنیم. این توانایی در باشگاه وجود دارد که در جهت تسریع روند ورود تماشاگران به استادیوم‌ها وارد عمل شود. منتظر پاسخ مدیران ارشد فدراسیون و سازمان لیگ هستیم تا در کنار مسئولان تصمیم‌گیرنده در امر فوتبال، زمینه‌های حضور هواداران‌مان در ورزشگاه را فراهم کنیم.
سمیعی گفت: بار دیگر از طرفداران پرسپولیس تشکر می‌کنم. آنها حتی یک روز از حمایت اعضای تیم و کادرفنی غافل نمی‌شوند و این اقتدار و پشتکار در همراهی یک باشگاه، جای تقدیر دارد. تمام پیام‌ها و انتقاداتی که در رسانه‌ها یا فضای مجازی توسط خبرنگاران و هواداران مطرح می‌شود را مطالعه می‌کنم و در جهت حل مشکلات، تلاش می‌کنم. به هر حال مدیریت بر باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس، سختی‌های خودش را دارد اما وقتی می‌بینیم با حل هر مشکل، لبخند رضایتی بر چهره هواداران می‌نشیند و پیام‌های مثبتی دریافت می‌کنیم، این دشواری‌ها را از یاد می‌بریم.

Page Generated in 0.0060 sec