printlogo


کد خبر: 223199تاریخ: 1399/11/1 00:00
خبر

کمال هم مصدوم شد
کمال کامیابی‌نیا هافبک میانی پرسپولیس که تا دقیقه 76 دیدار با فولاد در ترکیب حضور داشت و تعویض شد هم از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است. کمال هم دیروز ‌ام‌آر‌ای داد و منتظر جواب است هر چند به نظر می‌رسد مصدومیت او جدی نباشد.
 
تعیین تکلیف جلال و کنعانی
مصدومیت سیدجلال و حسین کنعانی در بازی با فولاد نگرانی‌های زیادی برای پرسپولیس به وجود آورد چرا که دست کادر فنی پرسپولیس در این پست خالی است و اگر قرار باشد هر دو مدافع میانی اصلی تیم مصدوم باشند کار برای آنها سخت خواهد شد. با این حال دیروز هر دو بازیکن‌ ام‌آر‌ای دادند و با در نظر گرفتن اینکه جواب ‌ام‌آر‌ای دیشب گرفته شده، امروز درباره شرایط آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.گفته می‌شود کنعانی‌زادگان دچار کشیدگی همسترینگ درجه دو شده و به همین دلیل دست‌کم نیاز به 4-3 هفته درمان دارد.
 
کنعانی محروم از آلومینیوم
محمدحسین کنعانی‌زادگان با اعتراض نسبت به تصمیم داور در بازی فولاد از بازی بعدی تیمش محروم شد. کنعانی در بازی با نساجی، ذوب‌آهن و استقلال دو اخطار گرفت و روز دوشنبه نیز با کارت زرد محمدحسین زاهدی‌فر جریمه شد تا بازی با آلومینیوم را از دست بدهد. او اولین محروم این فصل پرسپولیس با چهار کارت زرد است. حامد لک و سیامک نعمتی بازیکنان دوکارته پرسپولیس هستند که در صورت دریافت دو اخطار دیگر، یک جلسه محرومیت را باید سپری کنند.
 
مشکل رادو حل نشده
دروازه‌بان کروات پرسپولیس پس از دیدار با فولاد در واکنش به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه تکلیفش با پرسپولیس به کجا خواهد رسید، از جمله «خدا می‌داند» استفاده کرد تا مشخص شود همچنان مشکلات او با باشگاه پابرجاست.رادوشویچ علاوه بر مطالبه مبلغ قرارداد خود، در نامه به باشگاه دلیل درخواست جدایی‌اش را عدم احترام از سوی باشگاه و نیمکت‌نشینی عنوان کرده که دلایل این دروازه‌بان از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس رد شده است.قرار بود بعد از بازی فولاد به مشکل این بازیکن رسیدگی شود که حداقل دیروز خبری نشد.

Page Generated in 0.0059 sec