printlogo


کد خبر: 223198تاریخ: 1399/11/1 00:00
اعلام خبر استعفای دو عضو هیأت مدیره از یک برنامه تلویزیونی
رفتار آماتور با یک خبر فوق‌العاده مهم و حساس

دوشنبه شب محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر یک خبر داغ برای پرسپولیسی‌ها داشت تا همه آنهایی که منتظر برکناری مهدی رسول‌پناه از هیأت مدیره بودند، بعد از برد فولاد کام‌شان شیرین‌تر شود. البته خبر میثاقی پر و پیمان‌تر هم بود و به پذیرفته شدن استعفای علی رغبتی هم اشاره داشت. در واقع مجری فوتبال برتر به پذیرفته شدن استعفای هر دو نفر از حضور در هیأت مدیره پرسپولیس اشاره اشت و اینکه سه‌شنبه این اتفاق رسمی می‌شود.
ویدئوی صحبت‌های میثاقی در کانال تلگرامی رسمی باشگاه پرسپولیس هم بازنشر شد تا همه رسمی بودن این خبر را باور کنند اما واقعاً باید این اتفاق اینگونه رخ می‌داد؟
نباید سایت رسمی باشگاه یا سایت وزارت ورزش این خبر را منتشر می‌کردند و مرجع رسمی انتشار چنین خبری باید یک برنامه تلویزیونی باشد؟
این رفتار آماتورگونه در مواجهه با یک اتفاق بزرگ بود و بعید است در جای دیگری از دنیا نمونه‌اش را شاهد باشیم. به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس همچنان خجالت می‌کشد برکناری یا استعفای رسول‌پناه را رسماً اعلام کند چرا که جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری از وقتی در رأس باشگاه قرار گرفته‌اند هیچ‌وقت در این خصوص اظهارنظر مستقیم و صریحی نداشته‌اند و با اینکه پشت یحیی و کادر فنی بوده‌اند، علیه رسول‌پناه و هیأت مدیره هیچ حرفی نزده‌اند.
 

Page Generated in 0.0059 sec